computer genstarter

Diverse d.  04. oktober. 2011, skrevet af Dynamopoul
Vist: 563 gange.

Dynamopoul

Overclocker
Tilføjet:
04-10-2011 15:07:14
Svar/Indlæg:
37/16
Hej folkens.

For en lille time side genstartede min computer pludselig af sig selv. Dvs. At den slukkede og ca. 20 sekunder efter begyndte st genstarte af sig selv. Det bliver den så ved med i en uendelighed nu. Tager jeg strømmen fra fortsætter den blot dette så snart strømmen sættes til igen. Det er meget forskelligt hvor langt den når i opstarten, nogle gange til Windows load screen og ændre gange når skærmen slet ikke at tænde... Nogle ideer?
sino

Enthusiast
Tilføjet:
04-10-2011 15:32:32
Svar/Indlæg:
502/4
Virus måske.
Hvad siger den i secure start?

Dynamopoul

Overclocker
Tilføjet:
04-10-2011 17:39:14
Svar/Indlæg:
37/16
Den komme desværre ikke så langt længere. Jeg har prøvet at fjerne alt støv fra computeren uden nogen forandring. Jeg er ret lost, men tyder det ikke på at det er strømforsyningen?

Shutdown

Elitebruger
Tilføjet:
04-10-2011 19:43:47
Svar/Indlæg:
8947/160
Det er ikke sket efter du har rodet med nye drivere, eller installeret et eller andet nyt.? Downloadet noget.??

Dynamopoul

Overclocker
Tilføjet:
04-10-2011 19:51:16
Svar/Indlæg:
37/16
Problemet er blevet afhjulpet. Jeg lavede en ordentlig hovedrengøring af maskinen og oplevede efter en længere prøveperiode at den kom helt ind i windows, men hvor jeg igen blev afbrudt af en nedlukning. Jeg prøvede så at tage PWR SW af bundkortet og tændte direkte fra bundkortets OC panel hvorefter jeg oplevede at der ingen problemer var. Så tog jeg frontpanelet af og rengjorde det og satte PWR SW på igen hvorefter det virkede.

Irriterende med problemer, men så fik spanden da i det mindste en gennemgående rengøring! Tak for forslag til problemløsningen dog! 🙂