#17 iPhonen klarer sig måske bedre på nogle områder end de nye dual core Android telefoner, hvilket som du netop selv skriver, skyldes at Apple har strenge hardware krav og derfor optimerer ekstremt. Der er dog noget de nye telefoner er bedre på og det er browserdelen. En Galaxy S2 kan zoome voldsomt ind på indhold uden at hakke når du scroller. Derudover kan den også trække Flash uden at hakke, hvilket man dog ikke kan sammenligne med iPhone da den netop ikke understøtter Flash indhold.
Generelt må jeg også sige, at der godt nok ikke er stor forskel på stabiliteten mellem Galaxy S (ja den gamle) og iPhone 4. Begge telefoner kører smooth, hvis bare man smider seneste firmware i Galaxy S. Jeg må derfor give industrien ret i, at Apple er ved at lave AMD tricket. De har levet godt på et enkelt produkt, men glemt at skynde sig videre, hvilket er yderst vigtigt på det store marked der er i dag. Jeg er derfor spændt på Apple's iPhone 5, da de virkelig skal uppe sig for at komme til tops igen. Heldigvis har de dog en masse fanboys, så sælge skal de nok.