En fransk bil i den alder er simpelthen slidt op. Så en bedre japansk eller en tysker. Personligt sværger jeg til audi. Find en audi 80 i god mekanisk stand, så har du bil i mange år endnu. Konens B4 model fra 92 står som ny mht rust, den skal nu have skiftet drivaksel og har også fået skiftet bøsninger i bærearmene. Men udover dét er ALT originalt fra fabrikken, kun skiver klodser og olie (alm servicedele) er skiftet. Selv udstødningen er den originale fra 92 med datomærke og det hele, hjullejer osv også. Ja , alle de dele der ellers bliver skiftet mange gange på andre biler er stadig de originale. Den har så kun gået lidt over 300.000km så den er kun lige kørt til. 😛 EJ, Seriøst, det er den ondeste kampvogn og er virkelig at anbefale hvis du kan find en der ikke er blevet brianbehandlet. Min er oprindelig import fra sydtyskland, og dem er der en del af. Så bare kom igang med at lede. Eneste problem kan være forsikring, da mange selskaber ser rødt når de hører AUDI. Jeg har dog begge vores til meget fordelagtige priser gennem gensidige. 😉