Og idag er der 500 børn der dør af sult i afrika, æret være deres minde.
Tænk engang, ingen er født onde, eller som dårlige mennesker. Hvor gik det galt for dig 22# ? :no:
Enten blev han tabt på gulvet som spæd, eller også ved han bare ikke bedre.
#26 en revolution er når du bruger gamle teknologi på nye måde eller skaber en ny, det vil sige vejen og målet var ukendt da processen startede.. Der fandtes pc/tablet/smart phones før, han gjorde dem bare bedre og kan til dels gå med til han, som de så smuk skriver på politiken. "Afdødt geni gjorde teknologien menneskelig"
nu er IT jo andet end bare pc/tablet/smart phones.. Vil sige at manden der opfandt internettet lavede en revolution og Darwin syn på evolution var en revolution.
#36 bortset fra at jeg tror vi sagtens kan undvære Jobs til en koncert 😀
Ved i hvad Jobs sidste ord var? iDie 😀
-> #31
Hvis du er så utilfreds med statens budget, kan du jo indstille forslag til Folketinget eller blive politisk aktiv.
Indtil da, er du ikke andet end endnu et sofavælgende brokhoved i min optik.
... det er jeg jo så i min ytringsfrihedssikrerede ret til at mene.
-> Alle
En stor mand er død, og han efterlader sig en kæmpe arv som vi alle har taget del i. Om så man kunne lide firmaet eller ej.
Vi kan blot håbe at Apple fortsætter i samme tråd, og bliver ved med at udfordre et stagnerende marked der i dén grad mangler inspiration og udviklingslyst 🙂
#53 - Tror du føler dig ramt fordi du er knap så hvid som mig. Det siger så mere om dig end mig, jeg har på intet tidspunkt udtrykt nogen form for racisme. Det er mit liv godt nok for kort til 😉
#53 - Tror du føler dig ramt fordi du er knap så hvid som mig. Det siger så mere om dig end mig, jeg har på intet tidspunkt udtrykt nogen form for racisme. Det er mit liv godt nok for kort til 😉
HAHAHA, du er simpelthen for griner!
Hele dit indlæg her, er jo intet andet end racisme - sammen med en erklæring om at du ikke har udtrykt dig racistisk 🤣 🤣
Læste også dine tidligere indlæg i denne tråd. Du er da ikke bleg for at snakke om indvandrere og ulands-bistand.
Jeg er flad af grin lige nu! Tak for at du reddede min dag 🤣 😀
HAHAHA, du er simpelthen for griner!
Hele dit indlæg her, er jo intet andet end racisme - sammen med en erklæring om at du ikke har udtrykt dig racistisk 🤣 🤣
Læste også dine tidligere indlæg i denne tråd. Du er da ikke bleg for at snakke om indvandrere og ulands-bistand.
Jeg er flad af grin lige nu! Tak for at du reddede min dag 🤣 😀
Er det racistisk at jeg ikke har følelsen af at der bare skal hældes fremmede folk ind i landet, og hældes penge ud af landet til andre nationaliteter? Så tror jeg ikke du aner hvad racisme indebærer 🙂
Og at skrive til manden at jeg får opfattelsen af at han bliver stødt fordi han selv er mørk er heller ikke racistisk - Realiteten er nu en gang at manden med en anden oprindelse end mit, ikke har samme hudfarve. Det kan hverken ham eller jeg lave om på, og jeg tror vidst heller ikke at jeg prøver at få det til at lyde dårligt at han nu en gang er mørkere end jeg selv er.
Om folk er så mørke som det er muligt, eller albino'er er for mig ligegyldigt - Det er blot en farve, og har ikke en skid med personen at gøre 😉
#58 - Der er mange ting der kan opfattes racistisk, men er det ikke direkte åbenlyst, vil jeg bestemt mene at det er personen der læser/hører sætningen der enten mistolker, eller vælger at læse/høre det personen tror, og ikke hvad der bliver sagt/skrevet.
#59 - Nu er jeg også ganske trofast DF stemmer - Men ikke af deres til tider ekstremistiske holdninger. Men nu skal det ikke gå ud i alt for meget politik 😉
Hva' ved jeg? Jeg er bare mørk. 😴
Salty der er en grund til de spytter alle de børn ud som de har svært ved at fodre... Ca. samme grund vel til at man i gamle dage her hjemme havde familier med 5-12 børn.. Så de kunne hjælpe til/blive til noget for at få det til at fungere der hjemme/bidrage :D