Ja, den nyeste. Primært mente jeg ikke at du skulle skifte driver, blot installere den igen. Hvis det ikke virker og er samme resultat som før, vil jeg foreslå at køre Driversweeper og installere en driver der ikke er i beta.
Dog ser dit screenshot underligt ud. Prøv at checke din SLI-bro først og fremmest. De lader ikke til at være forbundet.
er du sikker på dit mobo understøtter SLI. på produkt siden over dit mobo står der kun noget om crossfire, så det kan godt være derfor du ikke kan se funktionen..
#0 sikker på det understøtter sli og ikke kun Xfire ???.. 😳 fra komplett: DualBIOS, Q-Flash, Trusted Platform Module (TPM), Smart 6, GIGABYTE eXtreme Hard Drive (XHD), AutoGreen, 3x USB Power Boost, ATI CrossFireX teknologi support, On/Off Charge, GIGABYTE Turbo XHD, Lucid Virtu, Voltage Regulator Down 12 (VRD) kompatibel
#11 er skam også enig med dig i at sli "måske" ikke understøttes,men sidder pt også i Vejen så måske ikke tilfældigt at vi lige idag tænker ens.. 😛 🤣 🤣
Skynd dig at pakke bundkortet ned igen; du har 14 dages fuld returret. Du skal bare returnere det i væsentlig samme stand som du modtog det, det siger loven. 🙂
Nu er det så en videregående uddannelse, jeg er igang med. Er uddannet som Automatiktekniker, som jo giver løn under hele uddannelsen og derefter nåede jeg at arbejde 5 uger som svend.
Derfor jeg har haft lidt penge til ny pc 😀
Jeg får afleveret det bundkort tilabge og bestilt et nyt 🤣