crucial M4 firmware failed.

HDD/SSD/RAM d.  06. oktober. 2011, skrevet af NicklasAPJ
Vist: 8394 gange.

NicklasAPJ
 
Skribent
Tilføjet:
06-10-2011 21:27:08
Svar/Indlæg:
1893/88
Hejsa.

Jeg har virkelig dummet mig der idag, fik nyt bundkort/ cpu hjem med sata 3, jeg var Yea!!

Opdate firmware fra 0001- 0009 gjorder alt parrat.
Så lidt youtube guide osv, + læste deres egen guide, men som sagt gjorder alt parat. sat til Ide mode osv.
prøvet så at update den, og det gik fint, lige indtil jeg så dage den stadig var i min SATA 6GB/S port, og nu når den er færdig med at installere windows (genstarter) siger den at en fil magler så jeg bliver nød til at genstarte igen og tryk start windows normal, hvor det virker som jeg har set intil nu, prøver at køre i safemode om lidt.

Er der nogle måde man kan downgrade sin SSD på?

Mvh
NicklasAPJ
 
Skribent
Tilføjet:
06-10-2011 21:37:18
Svar/Indlæg:
1893/88
Nej den er installere med Achi mode, men når den er færdig med at installere og skal starte siger den at at en fil magler(:

Godt være mig der roder lidt forkert rundt i mit nye bundkrot:) måske er der flere steder man skal sætte den til Achi.

Det er et Asus Rampage 3 BE .


NicklasAPJ
 
Skribent
Tilføjet:
06-10-2011 22:14:45
Svar/Indlæg:
1893/88
omg. resetet bios og så at fra std står den til sata 6GB/s achi og normal sta ide den flyttet jeg normalt over til achi så de begge var achi, men prøvet ikke at røre ved noget nu, og nu har jeg installere windows og ser ud til at virke fint indtil vidre, men den skal lige gøre det sidste så ser vi.


NicklasAPJ
 
Skribent
Tilføjet:
07-10-2011 12:25:19
Svar/Indlæg:
1893/88
hm hvergang, den er færdig med at installere windows opdate / genstarter for jeg bsod hver gang windows starter.

Hvordan kan det være?