hej ja jeg skal ha købt mig nogle dele så jeg kan samle min computer næste weekend.
jeg er ikke den helt store ørn til udvælgelse af hardware, det er der i gerne må komme med jeres mening og erfaring.
nå men til sagens kerne mit håb er, at den kommer til at kunne køre crysis, black ops hvad de nu end hedder, i ved de fede FPS spil.
SSD ville være at fortrække. lydløs er også på ønske listen. OC, måske en gang når CPU'en blir Ølflasken, CF/SLI hmmm tror ikke det ville blive aktuelt.
når det så er sagt, skal der skærm, keyb, mus ja hele sættet med, eneste jeg har er en gamle bærbar 😕
ja det er nogle fine link, men da jeg søger skærm + de andre ting i mit setup, synes jeg ikke rigtig jeg kan sæt noget sammen uden at det bliver for dyrt..
Du kan arbejde ud fra det, f.eks.: Find et billigere kabinet og spar 1000 kr. anden PSU og spar 3-500 kr. Nøjes med stock køleren og spar 260 kr. start med 1 grafikkort og spar 1500 kr.
Find så en skærm, mus, tastatur og en SSD + lager disk.
Se evt. om der er flere penge tilbage og opgrader evt. grafikkort eller kør sli med et ekstra.
#8 jeg tænker lidt på skærmen, er det noget der dur?
ellers synes jeg det ser meget godt ud
BenQ er faktisk ikke så ringe kvalitet. Jeg syntes det er meget at give 1/3 mere for en skærm der lader til at være omtrent lige så god - specielt med dit budget.
Det er dog lige gået op for mig, at skærmen ikke har LED, som jeg troede. Hmm... Gør det noget den bliver under 24" ?