Og det bliver så AMD bulldozer 8150 cpu som skulle komme i denn mdr. Jeg ville senere købe en ssd som nok bliver en M4 da jeg er lidt nervøs, ved at købe en sandforce 2281 ssd.
Og som grafikkort har jeg 2 stk nvidia 275 gfx som kommer i SLI køber nok et 580 senere.
vil gerne have mest svar på valg af ram og psu.
ang ram så er de fra asus QVL list og jeg kan sætte 2 blokke mere i og har lavere Timings.
ang psu ved jeg fra nettet at nogle har problemer med coil whine.
Ja, en god 950w burde kunne gøre det. I min den ene maskine kører jeg med 2 480gtx i sli på en i5 quad ved 4ghz. Og selvom det ene gfx bruger endnu mere strøm end et alm 480gtx (speciel 16 faset strømforsyning)og de begge er ekstra overvoltede og overclockede har jeg ingen problemer med min 750w silver power (seasonic under andet navn)
ja men der er et stort tab af fps, har lavet flere tests. bla med spillet Batman: Arkham Asylum.
der brugte jeg 2 stk 275 i sli hvor det ene jo kørte physx også. her kørte jeg en benchmark i spillet, og bagefter satte jeg et 8800 GTS 512 i også og satte det til physis, sådan at de 2 stk 275 ikke skulle udregne det.
og jeg blev meget overrasket over at setupet med det 8800 GTS 512 fik lige over 20 fps mere. Men det kræver jo at spillet understøtter physx.
Det virker bare lidt usmart at betale 1000,- for noget watt du aldrig får brug for, medmindre du vælger 4x GTX 580 i SLI. Men bevares, det er dine penge.
4x GTX 580 var bare et eksempel. Mit argument har det ikke den store betydning for, og det ved du jo godt. Om den kan køre det, er ganske kontroversielt og diskutabelt.
Min 850W indrømmer jeg, var noget af et fejlkøb egentlig. Jeg var uerfaren dengang, og baserede det på online watt kalkulatorer - hvilket ratede 300W over hvad der i realiteten var rigeligt til mig. PSU'en er super, det er ikke det, jeg fortryder bare lidt at jeg ikke havde sparet de penge og brugt dem på noget jeg ville få mere glæde af.
#9 Kommer de virkelig med Vandkoeling? Og er det alle modeller eller kun nogle af dem?
Jeg har nemlig lige brugt hele 30 Dollars herovre paa denne Coolit ECO paa tilbud:
:) Min maskine er nemlig klar til Bulldozer og jeg regnede dog med at smide en FX-4120 3,9 Ghz Quad i min, men som det ser ud, kommer der foerst FX4000-serie i december og ved ikke om jeg kan vente saa laenge, selvom min Triple core arbejder fint ved 4 Ghz nu her... Saa jeg ender nok med en FX-6100...