Jeg har indtil videre kun brugt Wimp og har glædet mig længe til at Spotify kom til landet, da der er et par ting ved Wimp, som jeg synes er irriterende.
Er der nogen der har erfaring med Spotify? Hvad synes I om det?
#1 JESUS! som om den side ikke allerede er fuldt med lige gyldigt lort..! håber ikke der kommer status opdateringer hver gang folk skifter sang osv.... og håber man kan slå det fra !!!
Jeg er nu ikke sikker på at man skal have en facebook konto. Jeg har lige lavet en konto. Og jeg kunne vælge at bruge min facebook konto eller bare lave en ny konto ved dem.. Og ja den har en radio like funktion. copy paste fra deres side. There are two ways to create a Spotify account. If you have a Facebook account you can use it to log in, download and install Spotify. Then start Spotify, and enter the e-mail address and password that you use for Facebook. A Spotify account will be created for you automatically the first time that you log in.
Alternatively, you can create a Spotify account here on the Spotify website.
Svaret blev redigeret 4 gange, sidst af korben d. 11-10-2011 19:48:37.
#1 Ja jeg springer også over,selv om jeg også havde set frem til de kom til dk. 😕 Men jeg vil ikke have noget med FB at gøre,og da slet ikke bruge en tjeneste der kræver jeg opretter en FB profil for at kunne bruge det. Hvad sker der for dem? 😲 :no:
#12 det laver jo ikke om på hvad der står på Spotify's hjemme side. Og på ingen måde hller hvad jeg oplever når jeg laver en konto..
There are two ways to create a Spotify account. If you have a Facebook account you can use it to log in, download and install Spotify. Then start Spotify, and enter the e-mail address and password that you use for Facebook. A Spotify account will be created for you automatically the first time that you log in.
Alternatively, you can create a Spotify account here on the Spotify website.
Jeg går ud fra at Spotify har mere styr på deres politik end newz.dk har...... Eller også er deres FAQ gamle. For ja der står en del om at man skal have en facebook konto. Og det er folk mega sure over. (det er jo klart)
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af korben d. 12-10-2011 00:00:24.
Det er en gamle FAQ de har. jeg har lige prøvet at lave en konto uden facebook og får denne besked.
You need a Facebook account to register for Spotify. If you have an account, just log in below to register. If you don't have a Facebook account, get one by clicking here.
jeg er stadig ret ny til grooveshark, har først forleden lavet en konto derinde. Men har dog brugt det andres steder på folks kontoer. Jeg ved bare at man kan søge efter musik, og så streame det. Det samme kan min winamp. Dog kender jeg kun et sted jeg kan streame fra, di.fm