Egentlig utroligt at du kan komme så højt med standard køling. Mit kollapsede med standard køling i BC2 efter jeg fik Sandy og 100 % udnyttelse på GPU.
850 , men jeg er jo begrænset af mit EVGA SC . De kører jo sli, og dermed synkront i clockspeed. Men har fundet artikler hvor de snakkede om 1400mhz core, og havde screenshots af bench ved 1250 😲 Men det kort er HELT åndsvagt godt bygget med 16 faset strømforsyning, bios til ln2 og ekstra volt, osv osv, og så vejer det vel 50% mere end evga kortet, og er over 30cm langt, med den rigtige køling kan man helt sikkert nå MEGET langt med det kort. Selvom det ikke er noget jeg normalt gør det i får jeg helt lyst til at lege med ln2 eller dice når man ser på kortet.
9# Fedt, så yder det en god sjat bedre end 580GTX . De er nemlig kun 3.5% fra hinanden clock for clock, se den nederste graf i denne test : http://www.legitreviews.com/ar... Det betyder at et 480gtx allerede ved 800mhz på core er hurtigere end 580gtx stock. 😉 Som jeg snakkede med en anden bruger herinde om. Hvis man ikke er bange for lidt ekstra varme, så er det nogle meget undervurderede kort. Og ekstremt gode brugtkøb, da de går for 1000-1200kr. Jeg satser på at lave vandkøling på mine, man kan nemlig nøjes med en gpu block, da resten af kortet jo er kølet seperat, det skulle faktisk give endnu bedre temps end en fullcover block. 😉 Og så er det jo billigt.
#10 Netop. Udemærket kort. Jeg kørte BF3 Beta ved alt på high undtagen shadows på medium. 60-100 fps. Auto settings valgte den selv alt på high og textures på ultra
Min gammel GTX480 med standard køler på kom oppe på 840Mhz uden at hæve volt, dog crashede i benchmarks. Kørte stabilt 830Mhz og blev omkring 83-84 grader.