Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2011 23:47:29
Svar/Indlæg:
5506/640
Jeg vil gerne have en stikdåse med min plads til 10 stik i det noget af de stik jeg bruger er fra et modem,usb harddisk med mere hvor der nogen gange ikke kan sidde et stik ved siden af de store stik,har pt 2 stikdåser til min computer aktive højtalere med mere og det er ikke optimalt
Men ved ikke helt hvordan hullerne skal vende for at være mest optimale så jeg kan tilslutte mest til stikdåsen trods det at noget af stikkene er store og klodsede.
B.la. ved jeg som en af de få fysiske butikker jeg har nem adgang til, elgiganten, har stikdåser med plads til 10 stik men den koster næsten 200kr, kender i ikke nogen steder
hvor man kan få stikdåser til mere rimelige priser, f.eks sidst jeg købte en stik dåse kostede en med plads til 6 stik under 50kr.
Stikdåser med netstøjfilter hvad koster de ? Har et hundedyrt et fra hifi klubben valhalla som kostede over 1000kr, men ved ikke så meget om hvad sådan et alm god stikdåse med netstøjfilter skal koste (kan mærke lydmæssigt en forskel med netstøjfilter)
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af gasolin d. 14-10-2011 00:05:08.