Lige en update herfra:
Controlleren fungerer rigtigt godt.
Softwaren er lidt simpel, men den fungerer.
Når min PC idler slukker den for blæserne på radiatoren og drosler ned for pumperne.
Ved en væsketemperatur 40 grader starter blæserne, og ramper lineært op hvis temperaturen stiger mere.
Pumperne kører konstant ved ca. 8 volt men begynder sammen med blæserne også at rampe op ved 40 grader.
Den indbyggede alarm hyler hvis én af pumperne går på 0RPM, og hvis flowmåleren detekterer meget lavt flow lukker den simpelthen ned for PC'en.
Rent støjmæssigt er det en fornøjelse kun at høre på en PSU, et par dovne kabinetblæsere samt nogle pumper der er droslet ned imens PC'en idler, når jeg gamer kan man godt høre blæserne starter, men det er ikke ubehageligt høj, og jeg har alligevel headset på.
Der er en hørbar forskel på om pumperne kører 7.77V eller 12V, den er ikke voldsom men den er der, så jeg er ganske godt tilfreds med at jeg gjorde tingene som jeg gjorde.
Mine væsketemperaturmålere sidder i start og slut af loop, og selvom PC'en er hårdt belastet er der ikke mere end én grad i forskel, så ud fra de parametre kunne jeg sikkert godt have nøjedes med en pumpe.