mener når kan kigger på prisen så hvordan deres valg af kompenenter :) nogen laver lidt dyrer kort og bruger et bedre matriale valg :) så det er bedre og oc det :)
#14 Tak, det er altid dejligt med feedback :yes: Du er langt fra den eneste som har sagt det, og alle har fået det samme svar. Pressemeddelsen kom til mig pr. mail hvorfor jeg ikke kan linke til den. Jeg har brugt kfa2's hjemmeside, men den står allerede linket
Det er helt forståeligt. Jeg kan dog, af en eller anden grund, ikke klikke på linket. Måske bør den formateres til HMTL, nu hvor det er en artikel. Jeg kan naturligvis altid kopiere hjemmesiden ind i URL-feltet, men overstående ville være rart.
KFA2 is the European premium brand of Galaxy, nothing to hide, proud to be a part of it.
Our aim is to be the extreme version of the already well established, tried and tested manufacturing facility that for over 16 years has produced cards for a number of graphics companies and now has its own brand.
KFA2 exists for 2 main reasons:
1. To bring the best quality and performing products to market 2. KFA2 is going to "Kick Friggin Ass" and take names later!
KFA are a sole European focused brand, providing European based support, warehousing and RMA facilities. Our primary goal is to provide products based upon two key elements "Performance and Quality" with peace of mind, knowing that all support related services are located within Europe.
Why we are different?
We produce and manufacture our own Graphics Cards We only use non-reference fans and non-reference PCB's Overclocked products as standard offering European only brand European Support Facilities Backed by GALAXY who have been established since 1994.