Bare rolig folkens jeg tager kun det medicin som min læge giver mig og i den dosis han siger jeg skal tage det i.
Jeg er sikker på at det sidste ligger i og få en god nattesøvn, for hvis jeg fik det hver dag ligesom alm mennesker gør, så er jeg temmelig sikker på at jeg ville kunne få en stabil hverdag.
under sidste samtale hos min læge der sagde jeg at jeg var begyndt og få søvn problemmer at der er op til flere dage hvor jeg ikke får sovet så meget som en time og andre dage er jeg heldig og sove helt op til 4 timer, og det ved vi jo alle sammen at det på ingen måde er sundt ikke og sove mere end det.
medicinen her giver mig fokus på de opgaver som jeg fortager mig, den giver mig bedre konsentration på det jeg laver, den giver mig overskud til og kan tænke fremad og på den måde kan jeg evt se at det og det skal gøres klar inden det kommer, det giver mig energi så jeg arbejder lidt hurtiger end uden medicin.
Og min teori med at mine arbejds dage svinger op og ned skyldes helt sikkert at jeg ikke får lukket et øje i løbet af natten, og det er så det jeg arbejder med nu.
Mit ADHD er i den meget milde ende af skalagen og derfor får jeg heller ikke noget stærkt medicin,
Jeg har alle symtomer inden for adhd, den eneste symtom jeg ikke har er den med ikke at kunne side stille, for det kan jeg sagtens, ihvertfald så længe jeg er konsentret om noget, evt en film, et spil og lign,
men til gengæld så kan jeg ikke bare side stille og lave ingenting, det kan jeg så ikke, så jeg har en lille grad her som også går ind under adhd, den er bare ikke så voldsom som, de kære mennesker som lider under den helt store grad af adhd.
mvh Dennis