#4 åh ja som software udvikler elsker man sporadiske fejl som ikke kan genskabes. På et tidspunkt er der ikke andet at gøre end sikre mod alle mystiske og usandsynlige ting man kan forestille sig. Men når man ikke kan genskabe fejlen konsekvent hvornår er den så løst.... ?!
Så kan det være min ssd kan komme til at virke ordenligt. Indtil videre har den været super langsom, både under installation af windows, men også andre ting ☹ :no:
tog mig endelig sammen og købte en Corsair GT120 - installerede den igår aftes, tog lidt tid at finde ud af hvorfor windooze ikke helt ville være med (var længe om installationen), men da alle andre drev blev koblet fra så gik det fint. har da høvlet næsten 1,5 minut at bootup tiden, så må vi se hvor stabil den er på den lange bane - men ok indtil videre. Vil gerne se hvad Corsair skriver en eventuel patch/firmware opdatering retter inden jeg "ryger på"
Jeg begriber ikke, at der ikke er en af producenterne der selv har fanget fejlene. Enten tester de ikke deres enheder ordenligt, ellers gælder det bare om at sælge flest, og så rette fejlene senere, "det gør de andre jo også.."
Jeg ville sgu føle mig godt og grundigt tørkneppet, hvis jeg havde købt en af de gældende diske.
jeg har en agi3 har lige updatet til fw 2.15 det gik hurtigt og smertefrit med linux boot.... synes faktisk den starter en smule hurtigere op og win er klar lidt hurtigere.... men ikke noget jeg har målt tid på....