Min PSU er snart 3½ år gammelt. Er det på tide at skifte den ud eller hvor længe kan sådan en holde? Mit "nye" GFX kort bliver den nye fra nvidia når de engang smider det ud, men kan se at et 590 bruger cirka 700w?? Står der i hvert fald.
Men som sagt, så skal jeg bruge hjælp til at finde et nyt motherboard og ram. Min CPU jeg køber er en intel 2500 og så skal der leges med OC :) Air ! Evt noget køleværk også ville være en stor hjælp.
PS. Vil gerne have min PC bliver så lydløs som overhovedet muligt. Ved godt at når jeg smider et monster GFX i så kommer det til at larme 😳 Men ja.. Håber i ved hvad jeg mener.
Stille og vild køling hænger ikke sammen, og slet ikke med luft. Skal du have noget der er bare lidt stille, så få en 4-5 360 rad's en en god pumpe og kør hele maskinen passivt 😲
hvor tit skal der fyldes vand på sådan et vandkøling der? Har aldrig prøvet det faktisk, da jeg godt kan lide det hele bare er passivt og passer sig selv :)
jeg har aldrig skiftet vandet i min, men når jeg lige får fejlsøgt banditten skal vandet måske nok også lige skiftes i den - det må være små 3 år siden jeg installerede det, eller mere :)