From top to buttom:
Godt, så er du så langt :) (og det med dine RAM, jeg gad ikke slås med det, for jeg går ud fra at dine ram godt kan køre 667Mhz, men hvis det er, så er der måske noget der hedder RAM strap, eller FSB strap, google that one :)) Og jeg skal ikke kunne fortælle om det er et godt resultat, som sagt, jeg er ikke uptodate, så hvis det er et af de nyere ved jeg ikke hvad du skal opnå (selvom det i 3dmark tradition ikke lyder skidt).
Og hvis den brokker sig over dine drivere, men du ikke oplever nogle problemer, så kan du snildt ignorere det når du ved at du har den nyeste. Men men, det den brokker sig over kan være fordi du har fundet en beta driver, som ikke er blevet godkendt endnu, og den derfor ikke registrerer det helt. Det kan også være at den har fundet ud af at netop din driver et gået fra beta til alpha state, og du derfor kan finde en godkendt driver.
Og sidst men ikke mindst, du har 4GB ram installeret i din computer, men du bruger et styresystem der er 32bit, hvilket gør at du kan kan initialisere 3.3GB RAM (Du kan have 2³² byte RAM som dit styresystem kan se. Med 64 bit kan man intialisere 264byte RAM, som vist nok er ca. 16.4TB RAM?)
Jeg skal dog ikke kunne svare på hvorfor at dit grafikkort får aflæst som om det har flere RAM, men det er nok nærmere en fejl i dit program til at aflæse det, eller et flueben i din driver.