Der er ingen adaptor så problemet kan ikke ligge dér - hdmi går direkte i gfx og den anden ende er også hdmi - direkte i TV Pioneer 508XD. Jeg har ikke rørt ved stik i TV'et, men lige tjekket at det sidder ok.
Jeg havde ikke problemet tidligere (med HD5750), så det er kommet enten da jeg satte HD6750 i (for 1-2 uger siden) eller efterfølgende.
TV og PC sidder på hver sit strømstik/vægudtag.
Både PC-skærme og PC-billede på TV kører 60Hz.
PC-skærme er 1600x1200 på hver DVI...mens TV er 1360x768 60Hz. Heller ingen ændring her. Jeg har selvfølgelig afinstalleret og indkørt ny version af drivere/catalyst, og den finder jo skærmene selv - mener ikke jeg gjorde noget bestemt dengang med hd5750....og har derfor heller ikke gjort noget særligt nu med hd6750.
Hvis jeg ser det udvidede skrivebordsbillede på TV'et så er der sjældent nogen fejl at se, men hvis jeg afspiller video på en af PC-skærmene (lige meget om det er fra skærmen der er tilsluttet hd6750 eller 8600gt...så kommer der nogen flimren i en eller flere striber (sort/gråt)...som om billedet bevæger sig lidt nedad.
Stik på Supra kablet er kraftigt og i virkelig god kvalitet. Jeg forsøgte forsigtigt at sætte det i displayporten, men brugte ikke vold (kunne ikke se forskel på DP og hdmi omme bag pc'en da den står tæt på væg).
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Aliaz d. 20-10-2011 19:07:19.