Jeg sad lige og skulle til at bestille nogle nye diske inde hos Komplett. Dog syntes jeg at priserne var lidt høje. Jeg checker derefter hos Proshop, og ser at de er langt billiger ved salg af samme diske.
Jeg har tid tænkt meget over den pris forskel der er på EDBPriser fra top til bund.. eller bare ned på midten af siden. det er jo helt skævt. også at nogle butiker vælger at sende et skide SD kort eller noget i den stil hvor portoen koster kassen, også kan andre sende den samme vare for under det halve?? hænger jo ikke sammen
EDB Priser WD Caviar Green WD30EZRX 3 TB. tro ikke det er en fejl, så skulle det også være en fejl hos cinemagic.dk
Jeg hadet da købt den hvor den er billigst.. feks hos computersalg og proshop har en super service og B.J. Trading fejler da heller ikke noget synes jeg
Jeg er ret sikker på at det skyldes en hel anden ting. De store oversvømmelser i Thailand - hvor mange producere harddiske - er skyld i at deres fabrikker nu kun køre på halv kraft + at distributionen er meget sværer. Tror blot at Proshop mangler at få opdaterede deres priser. Lagde iøvrigt godt mærke til det, her til aften inde på komplett.dk
Jeg har en nyhed hvor det står.. selvfølgelig kan jeg bare ikke finde den lige nu
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Tha_noob :) d. 22-10-2011 04:56:39.
Jeg sidder i dist. Branchen og kan bekræfte at den oversvømmelse er kæmpe indflydelse. Det er helt klart det vi ser på priserne og alle kommer til at blive ramt af det.
Det er ikke kun komplett der har sat priserne op.Jeg har gennem et stykke tid overvejet at anskaffe mig en Seagate momentus XT eller en WD raptor, og de er steget rigtig meget inden for de sidste 3 dage alle steder jeg har kigget. Så nu venter jeg til de kommer ned i pris igen.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af skybear d. 22-10-2011 10:48:51.