BF3 på Origin. Købet ikke gennemført - Åh jo, 3 gange!

Spil d.  22. oktober. 2011, skrevet af uheldig_engel
Vist: 1070 gange.

uheldig_engel
 
Overclocker
Tilføjet:
22-10-2011 11:20:22
Svar/Indlæg:
94/16
Blot en advarsel.

Jeg ville bestille BF3 i går på Origin.
Den fortalte så at købet ikke var gennemført. Jeg tænkte at jeg havde tastet forkert eller noget. Så jeg prøvede et par gange, men opgav til sidst.

Min konto er nu på svimlende 78 kr, da EA har trukket 3x399 kr for BF3. Jeg har ikke engang modtaget en mail fra dem...

Aner ikke hvad der sker nu, Ea's support telefon fortæller blot at de har åbent 7 dage om ugen fra 10 til 23... Men klokken er nu 11:16...

Jeg vender tilbage når jeg ved mere, men blot til advarsel! :)
Skumleren^
 
Overclocker
Tilføjet:
22-10-2011 11:25:48
Svar/Indlæg:
23/0
Kan du ikke bare sende dem en mail? Mon ikke de er forstående?


NicklasAPJ
 
Skribent
Tilføjet:
22-10-2011 11:44:00
Svar/Indlæg:
1893/88
EA Support er lort.

Har prøvet at komme i kontakt med dem over en måned nu, uden hjælp.


Brander9400
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-10-2011 11:57:36
Svar/Indlæg:
2231/97
lyder helt kanon.. overvejede at bestille fra dem, men valgte coolshop da jeg havde nogle bonus point..


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-10-2011 12:28:12
Svar/Indlæg:
7765/230
Ja så er det vist heller ikke værre.
Købte også igår uden problemer og hentet ned idag...
Jo ikke hverken EA eller Origins skyld, hvis der sidder en spade ved tasterne.. 😳 :no:


uheldig_engel
 
Overclocker
Tilføjet:
22-10-2011 14:51:17
Svar/Indlæg:
94/16
crankyrabbit <- Du har ret!

Jeg har altid været temmelig naiv, især når jeg får et autosvar tilbage i store røde bogstaver hvor der står at betalingen ikke er gennemført. Samtidig kommer der ingen kvittering eller emails ind fra Origin eller EA.
Jeg er selvfølgelig godt klar over at det er MIG der er en spade når jeg så forsøger et par gange til da jeg tænker jeg muligvis har tastet mine oplysninger forkert. Da dette giver samme resultat som første gang, dvs. jeg får at vide at handlen ikke er gennemført, bør jeg selvfølgelig være klar over at de har trukket 1197 kr. på min konto.
Derudover forventer jeg jo så at der kommer en fe flyvende i natten med mine kvitteringer for alle 3 spil.
Tak for de vise ord, jeg er og bliver en spade.


dasjap
 
Superbruger
Tilføjet:
22-10-2011 16:41:33
Svar/Indlæg:
2534/80
Kontaktede origin support fordi jeg ville afbestille bf3 og bestille det et andet sted, mindre end 2 timer senere var ordren annulleret, det syntes jeg var ok service.


DJcooling
 
Overclocker
Tilføjet:
22-10-2011 17:50:15
Svar/Indlæg:
129/7
Har også bestilt/købt VIA origin store og det forløb helt uden problemer, downloadet og installeret ready 2 go 😲


DJcooling
 
Overclocker
Tilføjet:
22-10-2011 17:50:21
Svar/Indlæg:
129/7
Har også bestilt/købt VIA origin store og det forløb helt uden problemer, downloadet og installeret ready 2 go 😲


p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-10-2011 18:35:28
Svar/Indlæg:
3100/53
hurra for origin support

http://www.realredraider.com/v...


dasjap
 
Superbruger
Tilføjet:
22-10-2011 18:51:33
Svar/Indlæg:
2534/80
#9 Sådanne tilfælde kan du garanteret finde rigtig mange andre steder, håber bare at det var fordi han fik fat i den forkerte medarbejder.


uheldig_engel
 
Overclocker
Tilføjet:
22-10-2011 19:02:21
Svar/Indlæg:
94/16
Jeg siger sådan set ikke at der er noget galt med Origin/EA.

Det var mere for at advare. Det kunne jo være der var noget galt med deres system! :)

Dog er jeg stadig ikke imponeret over at de siger de nærmest har åbent døgnet rundt, da de åbenbart har lukket idag! :)


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-10-2011 19:04:35
Svar/Indlæg:
7765/230
#9
Ingen er 100% perfekt, selv Gud den almægtige fejler fra tid til anden....
Det er vi flere der er levende bevis på.. 😳 🤣 🤣