Newbie
Tilføjet:
24-10-2011 13:47:44
Svar/Indlæg:
9/1
hej.
jeg har et problem, hvor jeg skal have installeret en driver, da jeg ikke har noget lyd på min computer.
problemet er opstået ved at jeg har brugt min HDMI indgang, hvilket har resulteret i at jeg kun kan få lyd igennem enten HDMI, eller et headset med USB.
har fundet ud af at det er fordi den ikke kan finde driveren til mit lyd kort, og når jeg prøver at afinstallere driveren for at installere den rigtige driver sker følgende:
bruger installations filen, hvor den først afinstallere den nuværende driver efterfølgende skal jeg genstarte for at kunne installere den rigtige driver. Men når den så har genstartet installere windows update automatisk en driver før jeg kan nå at installere den rigtige.
jeg har prøvet at ændre indstillingerne for windows update og indstillinger for driver installation, sådan den ikke skulle installere selv, hvilket ikke virker.
mit styresystem er windows 7 home premium, så jeg kan ikke gå ind i filen gpedit.msc
nogen der kan hjælpe mig med mit problem, så jeg kan få min lyd op og kører igen?
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af matthacker d. 24-10-2011 13:51:05.