Den nye WoW expansion - hvad synes I?

Spil d.  24. oktober. 2011, skrevet af Teresa
Vist: 1080 gange.

Teresa

Moderator
Tilføjet:
24-10-2011 18:33:17
Svar/Indlæg:
2458/91
Kungfu Pandaer og pokémon-kampe... hehe.. 😲

Pandaer der får ekstra ud af "food" og som er "bouncy" når de falder... og så har de "inner-peace" 🤣

Virker det ikke lidt som om Blizzard er løbet tør for idéer??? 😀 Altså, jeg kunne godt lige kungfu panda både ét og to, men man skulle lidt tro det var en forsinket aprilsnar...

Men ikke desto mindre forstætter jeg jo nok med at spille spillet alligevel.. 😳

I får lige et link: http://eu.battle.net/wow/en/ga...

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Teresa d. 24-10-2011 18:36:15.
KleitusIV

Redaktør
Tilføjet:
24-10-2011 18:38:46
Svar/Indlæg:
4295/306
Det virker binde-galt og en aprils nar. Jeg troede ikke mine egne øjne da jeg så det. Så er det da godt nok helt slut med WoW... Godt Star Wars kommer snart. 🙂

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2011 18:48:57
Svar/Indlæg:
7765/230
Ja det er fanme godt at Apple lave computere,telefoner og ikke animations film....
For så havde de sgu hevet Blizzard i retten.. 😲 🤣 🤣

mfcods

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2011 19:00:17
Svar/Indlæg:
4221/223
Har ikke spillet WoW siden april. Men jeg synes allerede at de løb tør for ideer efter outlands. Og gjorde det for nemt for en hver person til at sidde og spille. Savner de gamle dage(hentyder ikke til dér hvor det tog uger før man havde en lille slat penge)

Shadowhunter

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2011 20:03:39
Svar/Indlæg:
5474/39
syntes virker langt ude, som om mistet alt ide bagved. Blizzard er ved udfase spillet, og gøres ved lave sådan tåbeligheder. Det jeg ser er bare ren pengemaskine i det intet andet. Jeg savner stadig de gode gamle warcaft serier.

Jeg grinede også, da jeg hørte de havde lavet det. Troede simpelt hen ikke på min kammerat.

Grymok

Superbruger
Tilføjet:
24-10-2011 20:33:08
Svar/Indlæg:
656/40
#0 Det fedeste ved blizzard nu, er at de har copypasted VOLD meget fra SWTOR. F.eks deres Huttball warzone, som blizzard nu "tilfældigvis" også lige har med i deres nye expansion.
Blizzard stjæler kun idéer, de har ikke haft 1 god ting siden tbc udkom til og med BT.

KeeZor

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2011 21:02:13
Svar/Indlæg:
1063/54
Da min kæreste viste mig traileren i går aftes, tænkte jeg også kungfu panda. Rart jeg ikke er den eneste som havde det som første indfald 😀

Saint

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2011 21:18:11
Svar/Indlæg:
1971/31
Pandaerne var jo også med i WC3, men det der med pokemon kampe... Er der ikke andre ting at tage sig til? ville squ hellere se noget mere raid+dungeon indhold, noget hvor man virkeligt sidder og savler over kampene... syntes foreksempel neferian med onyxia er til at skide i, mens mange andre er virkeligt sjove og man ikke tænker så meget over hvordan det rent faktisk går...

Xqual

Superbruger
Tilføjet:
24-10-2011 21:18:35
Svar/Indlæg:
718/15
Jeg synes spillet langsomt men sikkert er gået ned af bakke siden tbc.
Wrath of the aoe-king gjorde spillet for let! cata er bare "et sted at tilbringe tiden når man har den" kan ikke tage det så seriøst mere.
Men Pandaer?? seriøst.. det MÅ være en joke

mfcods

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2011 21:51:00
Svar/Indlæg:
4221/223
#5 burning crusade.. det var det det hed. Tak!

#8 generelt blev spillet for nemt da man ikke længere skulle være exalted eller noget med diverse factions for at kunne komme i instance/raid. Eller med at man skulle samle nøgler og andet for at kunne komme ind.

Det er blevet for nemt at kunne komme ind/med. Og alt for mange fatter hat af kampene. Fordi de ikke lægger mærke til at der er hints i instances mht hvad der bliver smidt/gjort

Problemet med spil idag er også at hvis der ikke er achievement på, så mister folk interessen, fordi de ikke kan blære sig med deres ePeen

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af mfcods d. 24-10-2011 21:52:32.

Teresa

Moderator
Tilføjet:
24-10-2011 22:35:33
Svar/Indlæg:
2458/91

Nef-kampen er nederen... syntes fx at "sound-bossen" er ret nice... Men hader at skal man raide med tilfældige, så kan man godt sætte 4 timer af til det og så er det inkl. utallige wipes 😕

Det er rigtigt at spillet er blevet lettere... jeg syntes dog det er meget rart med questplaceringer på ens map, så man ikke løber forvildet rundt og leder efter dét man skal bruge.. hehe...

Men... orker, elvere, trolde..... og pandaer.... 🤣

Danny

Overclocker
Tilføjet:
24-10-2011 22:55:54
Svar/Indlæg:
82/6
Jeg synes at WoW er røget for langt ud på et sidespor nu. Jeg er glad for at jeg stoppede med at spille for omkring et år siden, hvor det stadig var nogenlunde sjovt.

De er nået dertil, hvor at de har mistet for mange subscribers og nu bare giver folk (størstedelen) det de gerne vil have.

Folk har jo fandme tigget og bedt om at få pandaer siden WoW udkom, så nu har de fået deres vilje.

Dertil er det jo også et mega desperat forsøg på at tjene flere penge, samt holde på deres subscribers, det med at give diablo 3 gratis hvis man betaler for 12 måneders spilletid i WoW.

Anzelz

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2011 23:53:04
Svar/Indlæg:
2343/272
Panda Brewmaster er jo nice :)

ScrapDog

Overclocker
Tilføjet:
25-10-2011 00:34:50
Svar/Indlæg:
565/60
Nej, hvor folk bare har instant hate på den nye expansion, og nej det er ikke kun her.
Pandaerne har længe været en del af warcraft universet inden Kung Fu Panda 1 og 2, så der er intet der.
Pokemon? Ja, det kan vi vidst godt blive lidt enige om, men hvad skal man ellers bruge sit pet til? Det kan jo intet, og så tilføjer det jo bare lidt ekstra til spillet. Der er jo ingen, der siger, at man skal bruge det.
Med hensyn til sværhedsgraden giver jeg folk ret i, at det bliver lidt for let hele tiden (dog er der heroics, der godt kan give lidt ekstra). Nu har jeg dog kun prøvet fra wotlk og op efter, men der var nu også lidt og se til dengang.

Blizzard er et firma. Husk det. Ja, de skal selvfølgelig servicere vores behov, men nu hvor spillet afhænger af subscribers, bliver de jo nød til at please størstedelen af dem. Det rammer en okay del af os andre, desværre.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af ScrapDog d. 25-10-2011 00:35:26.

mfcods

Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2011 02:16:35
Svar/Indlæg:
4221/223
#11 kom lige til at tænke på, at blizzard snart giver den samme service som man ser på private servers. Men giver penge for noget crap, bare for at man kan blære sig om hvor stor ens ePeen er 🤣

#13 problemet er at de har gjort det så let, at der er for mange noobs med. Når de så tror at de er gode nok til at tage heroics(dungeons). Så failer de, og folk gider ikke forklare hver eneste newbie hvad de skal gøre hvor. Derfor er det også rart med at man kan stemme folk ud. Desværre misbruger nogen tosser det ved den mindste ting.
OG. Som du selv siger, så har pandarians intet med kung fu panda at gøre.
True. Men man har også snakket om dem siden åbnet for onyxia og molten core i sin tid. Selv flying mounts var på tale den gang(vanila)

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af mfcods d. 25-10-2011 02:21:37.