Smider du et review af den herinde hvor du sammenligner?
De smider FX-4100 til 40-70 % under originalprisen til Black Friday (dagen efter Thanksgiving herovre) og prisen er normalt kun 130 dollars :) Saa hvis jeg opgraderer min X3'er, saa bliver det vist der... Motherboardet jeg har, er allerede klar til AM3+ cpu'er :)
Men min X3'er koerer ellers udemaerket paa sine 3875 Mhz :)
2# Spændende, måske du skulle købe et par stykker ekstra. Mon ikke man kan sende den i brev uden at blive "opdaget" om ikke andet kan man vel bare pakke den ud og smide lidt kølepasta på, så hvis de åbner "brevet" ser den brugt ud. 😛
CPU'erne er jo faktisk ens, forskellen er kun standard clock, men hvis der er geist for det, kan jeg godt lave en hurtig en.
Til så billig penge er den 4 kernet udgave jo rimelig attraktiv, den er jo god når der skal spilles, og har du bundkortet ville jeg helt klart opgraderer.
Det er foerst i slutningen af november :) Saa der er lidt tid til endnu!
Ja, jeg er faktisk imponeret over, hvad saadan en lille lorte Athlon II X3 paa 3875 Mhz kan klare af spil paa fornuftigt niveau, selvom folk sviner dem til som lort :)
Sådan en athlon II er nu ikke så slem, der var jo også engang hvor Athlon var AMD's high-end CPU. Hvem husker ikke AMD FX-50 serien, og den famøse FX-60 dual-core. Det var fine sager en gang 😛
Jeg har selv en computer med en Athlon II X4 og ærligt så er der ingen forskel at mærke på den og en Phenom II X4 i spil.
#14 Ja, det er jo de satans afgifter vi har i Danmark der er lort. ALT skal bare lige være 20% dyrer (hvis ikke mere).
Der er mange der bare skal have en syg overkill af en CPU blot til at spille på. Generelt anbefaler jeg en Phenom II X4 840 til spilbrug, da man så har en eller to kerner i overskud til fremtiden, men mindre kan også sagtens gøre det. Når det kommer til spilbrug, så giver en større CPU måske kun 5 FPS mere, så de 1000kr. der bruges ekstra på det vil have det bedre ved at sidde som grafikkort. Nu ved jeg også af erfaring at HD6790 er et genialt mid-end grafikkort der har vildt god ydelse til prisen.
Jeg fik en af de første 720BE på et Gigabyte 790 FX bundkort spiller sammen med et Msi Hawk 6870 Kort og det er stadig en stærk cpu . Har lige været inde og sammenligne den med en Fx 8150 på et 6870 kort og her klarer den sig godt
Min er ikke kommet endnu. Min ordre er åbenbart blevet annuleret, så jeg venter lige lidt med at købe den igen indtil jeg ved at jeg har tid til at skifte system i mit kabinet.