Overclocker
Tilføjet:
25-10-2011 19:52:49
Svar/Indlæg:
31/10
Hej HwT.dk,
Så har jeg endnu engang brug for noget teknisk assistance.
Jeg har for et par dage siden været til et lan med min computer, men da jeg så kom hjem og sluttede min computer til nettet, via et netkabel, så kom jeg ikke på nettet. Den siger at jeg er forbundet til netværket, men ikke videre ud til internettet. Jeg er forbundet til en router fra D-Link, men tvivler på at problemet ligger hos den, eftersom der er koblet 2 trådløse accecspoint på routeren, og adskillige computere kan komme på nettet via dem. Routeren er opdateret.
Det mærkelige er dog, at jeg bruger et ASRock Z68 Fatal1ty Professional bundkort med 2 netkabel porte, og hvis jeg sætter kabler i dem begge, bytter rundt på dem, sætter dem i igen og bliver ved, så får jeg pludselig forbindelse til nettet, men kun lige indtil jeg genstarter computeren.
Nu har jeg så prøvet at formatere computeren, opdatere Realtek internet driveren, skifte BIOS og uendeligt mange router reboots, men lige lidt hjælper det. Den siger stadig væk at jeg ingen internet adgang har....
Håber i kan hjælpe mig, for jeg er milimeter fra at kyle lortet ud af nærmeste vindue.
På forhånd tak,
MDahlmann