Ja efter de der nye am3+ cpuer er kommet på markedet står jeg i et dilemma Eftersom jeg er blevet lidt lun på sådan en FX-8120. Men har og så planer om en 2500k.
Så er spørgsmålet Hvilken af disse nævnte Cpuer er bedst?
Vil gerne vide det inden den første så jeg kan få det bestilt
Umiddelbart er der vist desværre ingen tvivl om at en 2500k er bedst. du kan jo gøre dig selv den tjeneste at google lidt tests, der burde være en del af dem.
I stort set alle test jeg har set så æder en 2500k den fx-8150. Så vil mene en 2500k var et bedre valg.. Nu har jeg godt nok læst at med windows 8 skulle de nye amd cpu´er performe lidt bedre. Men tvivler på man for det store ud af det i spil..
For mig ser det ud som amd nye cpu´er er en fuser. 😉
Fandt lige hurtigt et review du kan læse lidt på..
I stort set alt har i5 vist sig at være bedst desværre. Har dog set nogle test hvor bulldozer faktisk slår intel i BF3, men vi snakker med 1-1.5fps eller sådan noget :)
Og så bruger bulldozer også mere strøm hvis du går op i den slags
Ny Skribent
Tilføjet: 25-10-2011 23:19:47
Svar/Indlæg:
5678/460
pt. er intel stadig bedst hvad jeg ka se på diverse test ..og jeg har pt. AMD setup ..men håber det passer med at der kommer lidt bedre ydelse når Microsoftkommer med en Update som ka udnytte dens 256bit FPU det er rygtet at den ikke understøtter nu
men hvem ved :) personlig håber jeg på at det passer så viu ka få pris krig hvilket betyder billigere cpu til os alle om det er AMD eller INTEL så win/win :) ...så ka intel ikke tillade sig at tage 8000kr for en cpu :)hehe