jeg står og leder efter nogle gummiophæng til mine blæsere, for at nedsætte resonansstøjen fra dem.
Jeg har fundet en pakke hos coolerkit, men synes det bliver lige voldsomt nok dyrt med fragten oveni. (Leder efter sådan nogle: http://www.coolerkit.dk/coolte... )
Evt. nogle af jer som ved hvor man kan finde dem i Kbh, eller bor i Hadsund, som evt. kunne købe nogle for mig og så sende med brevpost? :)
At dementere din påstand i #8 om at 4-5 blæsere åbenbart er lig med resonans. Hvilket jo slet ikke behøver være tilfældet. Antallet af blæsere i et kabinet behøver jo ikke have noget at gøre med sandsynligheden for resonans.
Som du nok kan se er #12 også enig. Så måske jeg hellere skulle spørge, hvad skal vi bruge din kommentar i #8 til ?
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af tom81 d. 28-10-2011 16:47:20.
#18 Hvorfor skal du ha' andre med? Står du ikke ved dine egne ord? Humor er vist ikke din stærke side, vel, og vær så venlig at forklare mig, hvor jeg har talt ned til folk?
Om jeg ikke står ved mine egne ord? Hvad i alverden har det gøre med at andre også undrer sig over din form for humor? Kan du ikke godt selv se du er ude på at sidespor? Hvad om du nu i stedet bare accepterer at folk er uenige med dig. Så var denne tråd ikke kommet så vidt.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af tom81 d. 28-10-2011 17:18:38.
#20 Jeg tvivler på, at jeg kan forklare dig ret meget. Det forstår/fatter du nok ikke alligevel.
Er jeg på et sidespor, og skal jeg bare acceptere alt hvad du/i siger? Hvis det er sådan det skal køre, så må du jo smide mig ud. Du lyder som en der kan gøre det, og hvis du ikke kan, så rapporter mig, og alle andre som er uenige med noget du/i siger!
Jeg håber du forstår mig, og der er ikke noget humor pt.
"Det forstår/fatter du nok ikke alligevel." Jeg forstår stadig ikke dit behov for at tale ned til folk.
Det virker ikke til du selv kan se det. Det undrer mig også at du hidser dig sådan op over at 2-3 stykker i denne tråd er uenige med dig. Det har jo intet at gøre med at du bare skal acceptere alt hvad andre siger.
Men dette er et åbent diskussionsforum. Det må du jo ligesom forstå, og ikke straks gå til angreb på folk der ikke lige er enige med dig.
Jeg har en hel del grønne gummiophæng liggende - om der er nok til 4-5 blæsere kan jeg ikke helt huske, men jeg checker gerne, når jeg kommer hjem - hvis det da stadig er aktuelt?
Hehe.. Jeg ved ikke hvorfor jeg kommer til at tænke på han og hunkanin sammen 😛 🙂 (en joke)
Jeg talte alle blæsere i huset, og jeg vil ikke kunne tage et billede af dem alle på een gang.
En ind i front. En ud i bag. En ud i top. En ud over psu forneden. En ind på cpu forfra. En ud fra cpu bagfra. To på hver af msi hawk'erne. = 10 og hver af dem kan give vibrationer/resonans.
Nu skal der nok en del til før det mærkes/høres, når huset vejer som den gør.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af sino d. 08-11-2011 14:30:14.