#3 Ja eller en anden danks side. Har nu fundet ud af det meste. kunne bare godt bruge at høre om nogen der har prøvet at køre en router med dd-wrt med et 3g eller et 4g modem.
Hvis ikke så laver jeg en tråd når jeg har fået det til at virke hvor jeg forteller om hvordan det så virker.
#6 Ok helt iorden. Hvordan fik du DD-WRT på din wnr2000 router? Så vidt jeg kan se er det kun wnr2000 v.2 der undestøtter det. Jeg har desværre kun en v.1.
#7 Har en v2 WNR2000 med DD-WRT, kan ikke lægge den originale firmware på igen. Men udover det kører den da ok, er lige skiftet tilbage til min gamle trofaste WRT54GL med Tomato, da jeg havde nogle problemer med at den ikke ville lade min iPhone komme på netværket.
Min DIR-615 kører også udemærket, men min MacBook Pro skal stå på en bestemt måde for at den vil på nettet derhjemme, på andre netværk er der ingen problemer.
Så skal til at finde en anden DD-WRT version at lægge på.
#8 Ja jeg skal bruge DD-WRT for at bruge et 4G modem i en router. Jeg kan også købe en router der er forberedt til 4G men dem der er i danmark som jeg har kunne finde understøtter ikke officielt telias 4G modem.
#9 Det forklare det 🙂 Skal desværre ud og købe en ny router.
#10 Er det i openwrt man sal bruge den fremgangsmåde?
Personligt har jeg kørt med DD-WRT 15962 Mega (K2.6) på alle mine broadcom enheder. Det er PT stadig den mest stabile DD-WRT udgave til dato.
Dog skal du vide noget omkring hvor mange DB dine Wifi radio'er understøtter. Hvis det er max 17.5DB de køre så sæt din TX Power til 50mw for bedst WiFi ydelse.
Du finder den omtalte firmware under: Downloads > others > eko > BrainSlayer-V24-preSP2 > 2010 > 12-24-10-r15962 > broadcom_K26
Anbefaler kun denne build til broadcom enheder, såfremt du køre med Atheros eller Ralink skal du brugen en anden build.