Ja jeg må sande nu at du SKAL have Origin installeret og være online og registrere din key før du får lov til at installere - og derefter spille offline.
I sig selv ikke det største problem, men serveren er totalt knust i aften så kan slet ikke komme i forbindelse med den og derfor ikke få lov til at installere - kan ikke engang spille single-player offline hvis jeg så ville...
er jeg den eneste der bliver lidt irriteret af at det er en internetside man åbner for at finde servere osv ? synes det tager latterligt langt tid fra man trykker join game til man rent faktisk er i spillet...
Razor1911 har lavet et eller andet hvor man ikke behøver Origin for at spille BF3. Men man skal selvfølgelig have købt spillet først, før at det virker.
#16 Det stadig ikke lovligt, da man uden problemer kan køre det igennem Origin som det er tiltænkt. Hvis man derimod ikke kan køre det igennem Origin - og har prøvet alt andet. Jeg mener bestemt ikke det er lovligt at cracke et spil. Uanset om man har købt det eller ej. Uden at have læst EULA igennem, er jeg næsten sikker på, at man også forbryder sig imod den.