jeg har prøvet at overclocke mit grafikkort uden held.. mine spil virker i 5min og crasher derefter.. .. hvordan jeg overclocker rigtigt?.. windows siger at driveren ikke virker korrekt og bliver genoprettet, når det er overclocket.. et eller andet gør jeg forkert, men hvad?
har læst frem til at jeg skal give det mere strøm for at mit grafikkort bliver stabilt ved overclocking.. men hvor meget hvis jeg f.eks vil give min Gpu 940 på coren.. jeg må skulle give det meget ikke? er +118 = 1,18 mV? er det nok eller for lidt hvis det er givet vis er rigtigt det jeg har skrevet, eller jeg er helt blank?
på den nyeste afterburner viser den +0 på Core Voltage og kan gå op til 200....ja til dem der har den eller ved hvordan den fungerer rent generalt..
der må da være nogen herinde som er god til at overclocke og ved hvordan man gør det, uden at futte sit gtx 🤣
mvh opaquecypress
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af OpaqueCypress d. 28-10-2011 03:36:25.
Så med unoffcialoc sat til 1, få du lov til at gå ud over grænserne sat af nvidia. Tror dog ikke det er nødvendigt for almindelige 24/4 oc'ere.
Hvis du ikke få lov til at gemme, så højreklik notepad og vælg kør som admin. Herefter åben filen omtalt i #3.
Kender ikke Afterburner, så skal ikke kunne sige hvorfor den gå fra 0-200 på volt. Bruger selv kun stock volt og dette tool til oc: http://www.evga.com/precision/
jeg har fundet ud af det.. overclocking af cpu var bare en forspørgsel til bender som hjalp mig med at overclocke mit grafikkort.. har lavet en ny tråd til :)