Har nu prøvet 4 Corsair AX1200 og de har alle en høj hylendetone så er ikke er til at være i lokale med. Ud fra hvad jeg har kunne komme frem til så er det blæseren i PUSen som laver hyletonen. For hvis jeg blokere blæseren så forsvinder tonen. Har en AX850 som jeg har været rigtig glad for som ikke laver det nummer. Den er bare lige lille nok til mit system efter nogle opgraderinger. Er det bare mig som har været mere end normalt uheldig? Eller er der også andre som har oplevet denne type fejl på AX1200.
Tror måske jeg har været offer for en omgang coil whine på den sidste af mine mange AX1200. Det virker som om det bliver værer når jeg presser systemet.
#6 Corsair PSU'er er kendt for at coilwhine, det er lige før at det er 50/50 om den coilwhiner eller ej - og det er ligemeget om det er deres discount CX builder series eller om det er den helt dyre AX serie..
#10 Har ikke lige overvejet en TT PSU. Kender ikke rigtig noget tid deres PSUer. Min opfattelse af TT produkter er at der er masser bling og blå lys som jeg ikke lige tænder på.
#11 Alle andre stder end B.J Treading. Har dårlige erfaringer med at købe hos dem.
#13: Der er ikke meget bling faktor over Thermaltakes PSU'er... det er vist max deres kabinetter. Jeg bruger en Thermaltake Toughpower 1500w på tredje år nu... den fejler intet. ❤
AX1200 er ikke lavet af seasonic . Det er AX750/850 til gengæld, . 😉 Men inden du bruger en masse penge på en anden så tjek lige op omkring den på johnnyguru.com den mand har 100% styr på de forskellige strømforsyninger og har testet næsten alle de nye der er "noget værd"
Den ocz du har kig på skulle være magen til denne som er testet hos johnnyguru. udover lidt dårligt loddearbejde og noget coilwhine 😳 er han meget glad for den. http://www.jonnyguru.com/modul...
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shutdown d. 31-10-2011 14:33:33.