Tak for alle de gode svar. Der er rigtig meget nyttigt.
Kort fortalt om det situationen.
Bliver der sendt beskeder som "sikke en sød hund du har" (efter gåtur) "hyggeligt med levende lys i vinduet" o.lign. Andre gange er det mere alvorligt ting, som med udklip fra en avis påsat A4 ark med teksten "dø luder", en anden gang er der hamret i 10-15min på hendes bagdør en hverdags nat. (dog ikke sikkert det er samme forbindelse (men sansynligt).
Så kender vi godt nummeret. (jeg får indimellem også beskeder) men det er tdc taletid. og hver gang jeg ringer til nummeret er den slukket. Den er kun købt for at chikanere os. da den kun bliver tændt for at sende en besked enten til mig eller min X.
hun bor i udkanten af byen. Dvs ikke helt en skov, men skovområde. der er en lang grus stig der går gennem det hele. Hvor man kan kører med bil. skov på den ene side
I første omgang tror jeg lige vi prøver at være 3 kammerater der placerer os i hver sin ende at grusvejen (uden udstyr), fra 21-23. Hvor det normalt at der bliver sendt beskeder.
Så må vi se om det giver noget.
Eller bliver der nok investeret i sådan en løsning med kamera på huset.
Bare pisse belastende man ikke ved hvem det er. eller hvad formålet med det er.!! Kan ikke forstå der findes sådanne mennesker der skulle syntes det er sjovt.
Hun har heldigvis en alarm installeret der ringer til central og det hele. så det er fint nok.
Personen skal da bare bede til jeg ikke får nallerne i ham/hende, for hvis der er noget der kan bygge et had op hos mig, så er det da sådan noget....
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af DJ Alban d. 29-10-2011 16:28:33.