Og lad være med at spare et par hundrede og gå på kompromis, en god psu er noget man har i mange år og det betyder alverden for hvor godt maskinen overclocker, hvor stabil den er, støj, varme, elregning osv, jeg kunne blive ved. Der er ihvertfald mange gode grunde til at få sig en ordentlig psu fra start af. Jeg ville nok kigge efter noget seasonic, eller noget seasonic havde bygget, feks silver power SP-SS750M (yder helt op til 950w ved 89%effektivitet), corsair ax850 med flere. Mange gange snyder tallene lidt, feks yder den silver power 750 w næsten det samme som den 1000w silent pro ovenover (har næsten samme maximum ydelse) men silver power er bare langt mere effektiv, omkring 90% hele vejen op, hvorimod den anden ligger lige over 80% . Men gør dig selv en tjeneste og læs omkring de kandidater du har hos johnny guru , de ved hvad de snakker om og har testet stort set alle de nyere psu´s. 😉 Hehe, jeg tror faktisk jeg er ved at blive "psu-nørd" ikke noget som en god psu der kan få mig op at ringe....Skræmmende. 😳
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shutdown d. 31-10-2011 11:05:43.