Jeg gætter på at "Verdenshersker" har valgt sit profilnavn fordi han hersker over sin egen verden.
Med andre ord. Han har styr på sit liv.
Hvad betyder det? Kan jeg høre nogen spørge.
Her er et svar jeg fandt på et datingsite.
At have styr på sit liv..
Det betyder for mig noget med:
* At du har styr på dit misbrug, og ikke omvendt. (Man kan jo sagtens være tørlagt alkoholiker)
* At du HAR erkendt, at din barndom måske ikke var den lykkeligste på din barndoms vej, men du er voksen nu og kan godt finde ud af at være det. (Altså voksen, og dermed med det største ansvar for din egen livskvalitet)
* At selv om dine forældre måske ikke lige fik lært dig, hvad kærlighed er, som du ønsker, at den skal være, så kan du sagtens lære dig selv det og måske endda turde være kærlig på amatørbasis og i forhold selv uden dine forældres deltagelse.
* At du ved, at du er voksen og ikke altid har lyst til at være det, men at du kan skelne mellem at være ikke-voksen og voksen, og gerne uden at andre lider overlast under dt.
* At hvis du har børn, så er det DIG, der er den voksne og ansvarlige (og beslutningsdygtige), det er ikke dine børn, der skal passe på dig!
* At hvadenten du har job eller ej, så kan du selv få dit liv til at hænge sammen, og dét er ikke hovedårsagen til at du mangler en kæreste.
* At du ikke skal have en kæreste til at 'redde' dig - fra misbrug, ensomhed, ørkesløshed, dovenskab, mangel på hygiejne eller økonomiske sans eller lign.
Sådan noget må en mand godt have styr på uden at skulle have en kvinde ind i sit liv til at holde styr på ham!
Og sikkert også andre ting..