#1 enig. Eller også skulle det bare være som før i tiden hvor man bare klikkede på spillet, og så startede man enten MP, eller SP. Med mulighed for at vælge servere
Men hvis det er true det som #0 skriver. Så kunne jeg godt få lyst til at købe spillet alligevel
Vent til det kommer til steam, der er store rygter om det er på vej, da Punkbuster er blevet opdateret til at understøtte steam, samt nogle der udlodder bf3 keys til steam.
#2 Ja havde osse foretrukket det var som BFBC2 hvor man bare startede spillet, men hvis det endeligt skulle være, så er steam nu ikke helt galt. I det mindste har jeg masser af spil derinde, jeg har 2 på Origin... BF3 og BFBC2 :P Sku for dumt..
#3 De rygter har været der før release osse.. Håber da det passer, men tvivler sgu meget. For det betyder jo folk kan slippe udenom Origin, og det tror jeg ikke EA går med til - Hvis ikke BF3 krævede Origin var der jo INGEN der gad bruge det
Af indlysende årsager er indlæg vedrørende direkte ulovlige emner, såsom hvor man kan finde/downloade "warez", serienumre og cracks, eller hvordan man omgår CD-checks/aktivering/registrering af programmer naturligvis ikke tilladte. Der henvises i denne forbindelse til gældende dansk lovgivning, samt slutbrugeraftaler/EULA for brug af softwarelicenser.
Og..
If you decide to use the tool, or any other such hack to bypass Origin, you should know that you are violating the Origin Terms of Service, which means you'll probably get your account suspended.
Moderator
Tilføjet: 03-11-2011 08:08:22
Svar/Indlæg:
4982/47
#5-7
Nyheder er nyheder, også selvom det som her omhandler en kendt hacker gruppe.
Det kan man ikke sidestille med forsøg på at finde/få/give hjælp til warez her på siden, hvor forumreglerne netop ville spille ind, modsat når der skrives nyheder af crew.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Cocio21 d. 03-11-2011 08:10:12.
Go Razor. BF3 SinglePlayer delen er RET dårlig. Been there, done that. Det eneste jeg kan sige godt om BF3 er at det kører flydende på high med et GT540 i 1366x768. Venter spændt på COD: MW3.
lol jeg har en "Ældre" pc Core2 Quard Q6600 OC til 3.4GHz og 2 stk GTX280 i sli. Kører det hele på High med en skærmopløsning på 1440x900 og ikke ét hak i spillet overhovedet. Så de ældre maskiner kan faktisk godt være med endnu... 🤡 Selv i Multiplayer flyder det, men har også 500/500 Mbit fiber og en ping på 3 😢
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Mikedk69 d. 03-11-2011 10:44:32.
#5 At skrive om craks er ikke en overtrædelse af lov om ophavsret eller særlovgivning/straffelov. Hvis man har købt et spil på lovlig vis må man gerne benytte en crack for at undgå at bruge CD/DVD.
Så længe man ikke henviser til, og opfordre til, hvor man kan downloade en piratkopi, er der intet ulovligt forhold.
Udover dette, så forstår jeg ikke hvorfor at EA ikke har lavet origin så man kan starte BF3 fra en 64 bit explore, når nu alle efterhånden bruger den. Det er sku amatøragtigt. Fandt først ud af det efter langt tid og meget besvær.
Udover dette så forstår jeg ikke at EA bestræber sig så meget på sikkerhed for at undgå pirateri, da deres beskyttelse alligevel, før eller siden, bliver brudt, og det er jo til stor gene og frustration for os brugere som køber deres spil på lovligt vis, at skulle kæmpe med origin og dice som ikke fungere ordentligt og som skaber en helvedes masse bøvl. De skulle hellere sætte prisen ned til 250 - 300 kr. pr. spil ved udgivelsen, så ville flere helt sikker købe en original frem for at downloade.