Som overskriften.? Jeg køber måske sådan et da jeg vil igang med en større omgang vandkøling. Så alle jer vandtosser, er det et godt kabinet til netop det.?
Det jeg havde fik jeg presset 1stk. 360mm i toppen og 2stk. 240 i fronten... Jeg kølede cpu, + 2 x gfx. Tror jeg kan finde et par billeder hvis det lige skulle være 😉 Jeg kan kun gi den thumbs up 🙂
Der findes tons af projekter med vandkøling i det kabinet, så ret nemt at se hvad folk propper i det - Som regel ser man ofte 1x 360mm i toppen, og 1x 240mm i fronten.
Har købt et nu, perfekt stand og helt fyldt med lækker vandkøling, laing pumpe inkl res, 360rad, blæsere, swiftech gtz hoved, mange mtr ny slange, masser af fittings, 2 ltr ikke ledende vand, fancontroler osv osv. Til den nette sum af 1000kr.
Det må vente . Har lige et spørgsmål. Jeg har fundet de fittings til mine MCW60 gpu hoveder på ebay. De koster sølle 6 dollars stykket i usa og jeg skal jo have 2, men hvordan er det lige med told, moms, afgift og hvad de ellers kan finde på at pumpe os almindelige borgere for. Får jeg en ekstra regning på xxx kr.?