Overvejer lidt det her kort, da jeg er overbevist om at de ekstra ram ville gavne.. Eller er jeg gal på den?
Alternativet er jo at jeg bare hopper på et standard 570.. :)
Et andet plus er også at det kun er 9 inches kontra de standard 10.5 inches, hvilket betyder jeg ikke behøver at modde livet ud af min nye Isotope kabinet.. :)
Ja hehe har ikke lige fået opdateret profilen, da det er mit gamle primær system.. ;)
Men hvis et standard kort kan klare mosten, så holder jeg mig til det... Skal bare finde et 570 kort der er en smule korter.. Ellers skal jeg til og modde en del.. :P (Ikke at det er et problem dog... ;) )
Edit:
Vi snakker en config der er følgende:
Cpu: i5-2500k Mb: Maximus IV Gene-z Ram: Vengeance 8gb ssd: Crucial m4 128gb psu: Corsair Tx-750 (Køber dog nok en anden..)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af CrixD d. 03-11-2011 15:51:22.
Så længe du kun skal køre med 1 kort og ikke har planer om sli senere er 1280mb fint. Men hvis du har planer om et ekstra kort senere vil 2560mb modellen være optimal. 😛
Hvis det er syntes jeg du skulle overveje at købe i Tyskland, der ligger de næsten 600 kr billigere, hvor EVGA 2,5GB koster som den alm version herhjemme.
#13: Jo det kan du, men den benyttede rammængde vil så falde til laveste fællesnævners niveau. Dvs 1280MB + 2.5GB kort, så vil 2.5GB kortet kun bruge 1280MB.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 04-11-2011 10:27:05.