Overclocker
Tilføjet:
05-11-2011 02:20:09
Svar/Indlæg:
29/10
hey hwt.dk
jeg sidder til lan lige nu men jeg kan ikke være med til at spille fordi jeg oplever MEGET mærkelig ting med min computer.
det startede med at når jeg f.eks. gik ind i en ny fane på min browser også gik ind på facebook, så kom der noget med chrome hjælp eller noget i den stil (altså en ny hjemmeside).
så begyndte det også med msn, når jeg åbnede msn, så åbnede der millioner af sider, altså den der chrome hjælp hjemmeside.
så prøvede jeg at gå ind i avast for at lave en virus scan men der kom en hjælpe side omkring avast eller noget i den stil og når jeg prøvede at lukke den, kom den igen med det samme.
nu har jeg så prøvet at gendanne min computer til et tidligere tidspunkt MEN det har overhovedet ikke hjulpet, når jeg starter min computer op, kommer der en side, som fylder hele skærmen, omkring avast saferoom eller noget i den stil og jeg kan ikke lukke den igen fordi den kommer med det samme :S.
lige nu sidder jeg i fejlsikret tilstand og råber om hjælp til jer.
dem jeg sidder til lan med, lægger hånden på hjertet og siger at de ikke har rørt min computer, så det tror jeg selvfølgelig på.
plz! jeg håber virkelig at der er nogle, som kan hjælpe mig
jeg håber at i forstår mig.