#49 Mine vigtige små filer osv. bliver gemt på usb stik, jeg har 8 stk. usb stik så det er på plads. Det er bare de store filer som film og musik som jeg skal have styr på.
Me jeg tror jeg gør det at når priserne på harddiske falder (de er gode nok dyre nu) så køber jeg 3x1TB og kobler sammen med den 1TB disk som jeg har i forevejen. Så har jeg i alt 4TB (4 diske) i alt. Så må de kobles sammen i RAID 0.
Så har jeg massere af plads til spil film og musik. Og så skal der selvfølgelig tages back up af lagerdiskene og her tænker jeg på en NAS på 4TB, nogle der har et forslag?
http://www.elgiganten.dk/produ...
Imiddelbart tænker jeg denne men jeg ved ikke om den er noget værd. Så til sidst køber jeg så 2x eksterne harddiske på 4TB hver (når de udkommer, det højeste man kan få lige pt er 2TB).
Så har jeg altså i alt 4TB lagerdiske på min PC i RAID 0 med massere af plads til spil, film og musik. Samt en NAS på 4TB til backup af alle filerne på diskene. Og til sidst 2 stk. eksterne harddiske på 4TB hver til at tage yderligere back up af alle filerne på hver disk. Så har jeg både 4TB på min PC, 4TB NAS til backup og 4TB ekstern harddiske til yderligere backup. Så må jeg være godt dækket ind.
Så må lige finde ud af hvad jeg gør med SSD som systemdisk.