Det her er ikke en brokke-tråd som sådan, jeg undrer mig bare over, hvad der egentlig er blevet forbedret, i forhold til MW2..?
Nu snakker jeg kun SP delen. Grafikken er den samme, hele måden det er opbygget på er den samme, småting som måden folk falder om på, når de bliver skudt er den samme, i hvert fald mange af gangene. Alt er det samme, teksten in-game, alting. Det er da et flot spil, men jeg kan ikke se hvordan de kan kalde det MW3, i mine øjne kan det ikke rigtig kvalificere sig som andet end en udvidelse til MW2.
Hvis nogen kan se en markant forbedring, må de gerne lige påpege den, for jeg er lidt skuffet
#1 Hmm det er to år siden MW2 kom ud 😕 Synes da der burde være sket noget på så lang tid. BC2 og BF3 ligge tættere på hinanden end MW2 og MW3, men der er jo ENORMT meget forskel på de to spil, hvor MW2 og MW3 ligner hinanden fuldstændigt. Det synes jeg er lidt trist
Har det lidt ligesom cranky - især efter at være snublet over http://www.overclock.net/pc-ga... ..lader til MW3 virker mere som en Blops DLC, så måske det er på tide med lidt Battlefield igen 😐
Jeg syntes grafikken har fået et lille løft. Sp delen er allerede meget bedre end BF3 sp del. Mp delen virker som den samme som mw2 og black ops bare med nye baner. Måske er der kommet andre våben osv men ved det ikke.Så meget/langt er jeg ikke kommet.
#6 Jeg kan ikke se nogen grafisk forskel, overhovedet. Jo jo, lidt andre våben er der da kommet. Men jeg synes det føles som at spille et spil, jeg har spillet før. Det er især de små ting, der giver mig den følelse. Måden de falder om på f. eks, og det at P90'erens, og MP5'erens lyd (med silencer) lyder præcis ligesom i COD4 MW. Det er småting, men det, kombineret med stort set identisk grafik, er nok til at det ikke føles som et nyt spil
og efter at se den comparison video så må jeg sige at jeg aboslut ikke kan se hvilket et af dem der er det nye og hvilket der er det gamle. For mig ser det mest af alt til at være en expansion pack med nye baner... Men det er vel også fint nok hvis man er glad for serien, bare lidt trals at decideret kalde det et nyt spil xD
Ja selvfølgelig er grafikken stort set den samme. De bruger jo stadig samme engine stort set, IW Engine.. 5.0 nu -> http://da.wikipedia.org/wiki/I...
5.0 betyder bare den har fået et par tweaks over de andre..
Men så igen, det er vel heller ikke et spil man køber pga. grafikken, eller SP delen for den sags skyld (ligesom BF3) - De spil er ren MP i min verden
Det sjove ved COD er at næsten uanset hvad de udgiver bliver det en succes, så hvorfor ændre noget. Som det er nu, kan de jo udgive et spil hvert år, uden at få sved på panden 🤣
#1 Må nok skuffe dig :) Skyrim bliver nok næppe et grafisk vidunder.. De har selv udtalt det bliver en DX9 konsol port, om det så er en god eller dårlig port, vil tiden vise. Men frygter personligt altid det værste når jeg hører ordet port!
#9 Jaja, det er klart, er med på HVORFOR det stadig ser sådan ud 😉 Men i min verden er det lidt trist, at lave et splinternyt spil, der er nøjagtigt magen til et spil der er udgivet to år tidligere, bare med nye baner, våben og perks..
ud over det er MW3 jo også "designet" til xbox og så konveteret til PC, så det er lidt begrænset hvad de kan gøre rent grafisk da xbox jo suger rent grafikmessig vs PC og det bære det jo tydeligt vis præ af men som andre også er inde på burde det bare være en DLC til MW2 😀 🤣 :yes: 😛
#11 Det er da også fint nok de kalder det MW3, det er mere det, at der på to lange år, ikke er sket nogen forbedringer overhovedet, men blot ændring af våben, baner, og perks. Og det er jo ikke kun grafikken der er den samme! Rigtig mange af lydene og animationerne er også de samme. Det synes jeg er at hoppe over hvor gærdet er lavest, for det ville da være nemt tjente point, at lave de ting om, og det ville gøre følelsen af, at man spiller et nyt spil, markant større.
#12 Ja, det har du ganske ret i. Synes det er sørgeligt det skal være sådan.. Har altid været af den overbevisning, at det er ren blasfemi, at lave skydespil til konsoller
Ja ja alle i fanboys kvækker løs...MW3 er en extension til det spil der kom før og det samme kan siges om BF3.... Alle fps spil ligner jo noget vi har spillet før,mærkeligt nok 😴 😴 Hvis det kommer som den store overraskelse for nogen af jer, så skulle i sgu have beholdt pengene i lommen.. :yes: 🤣 🤣
#15 Ja det gør de da, men forskellen på BC2 og BF3 er da helt ufatteligt stor, i forhold til forskellen på MW2 og MW3, som jeg også nævnte tidligere. Og de er endda udgivet med længere mellemrum, end BC2 og BF3. Og det synes jeg er for dårligt.
#16+17 Har i spillet sp delen af BF3...Jeg prøvede men opgav, har altså købt det til pc og ikke min ps3.. Så gider sgu ikke at skulle holde øje med hvilke mus og taste kombier der skal trykkes på for at afvæbne eller dræbe fjender.. Det er noget man gør på konsoller og ikke pc... så fuck BF3... bare min mening.. :yes:
#18 Haha, det er da ikke meget man skal det 😛 Det generede mig sgu ikke, er ret tilfreds med BF3, både SP og MP. SP delen er dog alt for kort, men det synes jeg alle nyere spil er.
Altså nu har jeg ikke spillet MW3 - endnu. Men nu har den her tråd lidt den undertone BF3 vs. MW3, og jeg kigget for sjov lige på BF3's motor, og det var OGSÅ bare en opgradering af den gamle.
Men som nogle af jer siger, det med at det bare er en konvertering til PC. Det syntes jeg også er for langt ude! Måske er der en grund til at folk mere og mere er begyndt at gå væk fra PC og over til konsol. Det er jo klart hvis folk ikke får noget mere og bedre på pc 😐
#26 Ja det føles vel lidt som når jeg smider min pc til mit 42" Panasonic plasma og lyden gennem min denon.. Smider mig i 2p. sofaen med tastatur og mus på sofabordet... men ku da være jeg skulle tage mig sammen og bestille den eagle eye så jeg kan bruge mus og tastatur på min ps3... :yes:
#11 Enig Det samme skete vel med Half Life 2 Så kom Half Life 2 - Episode one Så Half Life 2 - Episode two så der er vel intet galt i at lave en efterfølger af en succes 😉
Sjovt som jeg bare ikke er enig med dig kimski! hahah 😀
Synes MW3 ligner alt for meget det gamle, grafikken er den samme, basta, det har de selv sagt. Det er direkte skuffende faktisk, især fordi der er gået to år, som #0 udpeger. Synes sgu det er for urealistisk, og næsten et børnespil.
Kan nu stadig klart bedst li' BF3!!! Men MW3 skal da klart også spilles, måske i aftner hvor man ikke lige er helt så frisk. 🙂
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Bims d. 08-11-2011 21:43:31.
Men køber man ny bil af og til ville det da være trist hvis det var det samme rat som sad i alle bilerne. Man vil jo gerne have bare lidt nyt når man nu endelig har penge oppe af lommen 🤣
Dog bruger BF3 ummidelbart også genbrug fra BC2 (deres construction site bygninger) dog kun i multiplayer.
Men altså ikke verdens undergang jo, det er dog meget sjovt når man tænker på hvor stort MW3 bliver slået op som the greatest game evah!
Yes tror bare vi skal sige at vi alle er dumme.. Har åbenbart alle betalt for nogle lorte spil, vi kunne have hentet gratis på div. torrent sider.... 😲 🤣 🤣
EN ting vil jeg give det spil.... det er 10000 tons of funness... pure fun ! upm45 ❤ hvor har jeg savnet dig 😳 kørte sgu lidt død i MW2'erens noobtube helvede... det er der ikke endnu i MW3, alle var stadig lvl 1 tidligere idag 😀 😀 😀
Enhver med bare lidt FPS erfaring ved da at konsoller er direkte skod til formålet. Det er altødelæggende for genren. Det har jeg da fået bekræftet utallige gange gennem årene.
Jeg krummede tæer da jeg så BF3 på PS3 i sidste uge. 30 fucking fps, ligner lort og styringen var som altid, bundelendig - Godt det ikke er mig siger jeg bare.
Mus. Tastatur. 120 Hz. 120 Fps. Ja tak. Det er sådan FPS skal spilles, og tror næppe dem der mener konsol er fedt, har prøvet sådan et setup. For så ved man hvad jeg snakker om 😎
#42 Du har ret. 114% ret. #43 Sådan en PC behøver ikke koste 15k. Men på den anden side, en konsol, (min) 42" plasmaTV, surround anlæg, sofa hus til at have det det i. Konsol-spilleren har nu også brugt mange penge 🤣
Det er simpelthen ikke rigtigt. Vi kan hurtigt blive enige om at mus+keyboard er det optimale til FPS spil.
Men jeg spiller både Killzone, Resistance, Halo osv på enten Xbox360 eller PS3 med stor fornøjelse.
Der findes mange som dig der konstant brokker sig over FPS på konsol, ofte uden at have givet det en chance eller simpelthen fordi de ikke aner hvad de snakker om.
Men nu er dette jo også et forum primært for PC'ere og dertilhørende spil. Så det selvfølgelig er folks holdning nok lidt forudindtaget.
#46 Det kunne jo også være at der netop findes så mange som ham der spiller fps på pc, men også har prøvet det på xbox ps3 osv, uden at havde den store fornøjelse.Men slf skal man da spille en del på den tybe maskiner, for at lære hvordan man styre det ordentlig. 😉 Men personligt kunne jeg aldrig finde på at spille fps spil på en sådan maskine,så heller få bygget en ordentlig pc.
Der er helt klart en stor fordel ved at spille på en xbox ps3 osv,de slår sjældent en skæv skid, når man først har sat skiven i for at spille + den er langt billiger at anskaffe sig.