Overclocker
Tilføjet:
09-11-2011 21:49:00
Svar/Indlæg:
470/41
Hej Hwt.
Min computer hyler og jeg ved ikke snart hvad jeg skal gøre for at den vil holde op..
Alle dele i min computer er købt fra nye, så intet genbrugt.
Den begynder først og hyle når den få lidt af leve af, og har kun kørt testen 3D Mark 03
Jeg har skiftet fra et Foxconn rattler P67 til et Asus Rog Maximus IV Extreme-z bundkort da jeg fik af vide af en venlig sjæl at det kunne være det. Det hjælp desværre ikke.
Efter lidt hjælp igen fik jeg så af hvide at det kunne være min gpu og psu.
Lånte mig til et AMD 16xx series, uden ekstern strøm stik, kørte 3D mark 03 og der var intet problem.
Var derfor overbevist om at det var det.
Jeg fik så lånt et AMD 48xx series grafikkort med ekstern strøm stik - Kørte 3D mark 03 og den begyndte at hyle igen med min egen psu.
Så lånte (Ja jeg er glad for at låne :D!) en psu på 550w hvor min egen er 700w, Den kunne slet ikke starte op med 550w. Prøvede AMD 48xx series grafikkortet med den lånte 550w psu og den begyndte at hyle.
Jeg er nu kommet der til at jeg er på bar bund igen? Nogle som kan hjælpe eller har nogle ide'er til hvad det kunne være?
Ellers så opretter jeg en sport som heder "computer kastning" da jeg er ved at være godt irriteret.