En computernørds dagsbog:
Januar
Fik en ekstern harddisk i julegave. Den skal dog byttes. Sælgeren påstod at FireWire var bedre end USB2.0, fordi det er hurtigere. Idiot! Alle ved sgu da at 480 mbps er hurtigere end 400 mbps.
Nytårsfortsæt: At finde en kæreste.
Februar
Har kørt benchmarks på min nye USB2.0 harddisk, den er ikke hurtigere end den med FireWire - men jeg må ikke komme i butikken mere, fordi jeg gik bersærk og opførte mig voldeligt. Viste min vrede og brugte alle min kræfter på at løfte deres nye LCD-skærm op fra bordet og truede med at smide den på gulvet.
Har ikke fundet en kæreste, endnu.
Marts
Har fået en ny CPU og tænker på at overclocke den. Jeg tør dog ikke, og har derfor oprettet 13 nye tråde på div. hardware-fora, hvor jeg spørger om næsten det samme. Alle tror sgu at de er så pissekloge, og ingen har gidet at hjælpe mig.
Har stadigvæk ikke fundet mig en kæreste.
April
Har fået nye briller og gik fra level 80 til level 200 i World of Warcraft. Fik i øvrigt også downloadet samlige sæsoner af 'Big Bang Theory', 'Star Trek', 'Simpsons' og 'Band of Brothers' - selvom sidstnævnte er vildt urealistisk, er jeg pjattet med effekterne.
Stadigvæk ingen damer i syne.
Maj
Vi har fået en ny lærer i dag. Hun er ret hot. Minder om en 50 årig udgave af Jenna Haze-møder-Megan Fox-møder-Elisha Cuthbert. Nice! Har lige hentet nye videoer. Husk at mappen er skjult under 'save games' med koden 'pr0n'.
Ingen held med damerne, men har downloadet en score-video fra Youtube som jeg kan have på min ikke-Apple smarthphone (som i øvrigt også kan 1.000 andre ting. Awesome!)
Juni
Er blevet solbrændt!
Har ikke scoret endnu.
Juli
Min computer sveder, jeg bløder.
Stadig ingen held med pigerne.
August
Starter snart i skole, og har lært alle de fede scorereplikker fra 'AweSomeAtBangin'Girls' fra Youtube. Det skal nok virke.
Status på pigerne er den samme som sidst. Men hende den nye lærer er stadigvæk lidt fræk. Hun dufter lidt af antistatiske poser.
Sebtemper
Skolestart. En nar fra klassen kaldte mig pertentlig "fluekneppende analrytter", fordi jeg altid skulle rette på folk - jeg sagde svarede igen, og så fik jeg buksevand og stjålet alle mine D&D kort.
En pige fra klassen kiggede på mig. Men tror vistnok hun bare grinte af mine Spiderman-underbukser.
Oktober
Nu kommer de nye grafikkort fra nVidia snart. Jeg har end ikke overvejet AMD, fordi alle produkter der starter med A er for bøsser. Apple, AMD, Amiga, altdetder.
Anja fra parallellen er en bøsse.
November
Nu er det snart jul. Ønsker mig RAM, en harddisk, en ny skærm, et nyt grafikkort, et nyt bundkort, en ny CPU, en ny harddisk, en SSD, to skærme og en kæreste.
December
Så blev det jul! Min lykke er gjort! Fik alt på min ønskeseddel, af min mor! ❤