Forsvundne mapper i WDTV Live på TV

Media Center d.  10. november. 2011, skrevet af icepirat
Vist: 829 gange.

icepirat

Nørd
Tilføjet:
10-11-2011 21:25:06
Svar/Indlæg:
3/2
Problem med manglende mapper: Synology NAS eller WDTVLive?

Jeg har pludselig mistet mine mapper (folders) i WDTVLIVE.
Når jeg skriver sådan i overskriften er det fordi jeg ikke ved om problemet ligger i NAS eller WDTV.
Jeg har indtil for ca. en uge siden haft flere mapper med forskelligt indhold f.eks. film, musik, billeder osv.
Disse mapper vises normalt når jeg tænder for TV + WDTV, som nævnt er alle mapper forsvundet på nær DELT MAPPE, det er den jeg DL til.
Jeg har prøvet stort set alt, bl.a. nedgraderet WDTV, resat den, men intet hjælper.
Jeg kan se de nævnte mapper i min PC.
Jeg kunne godt tænke mig at få oplyst om hvor de nævnte mapper dannes, jeg gætter på at det sker i NAS!
Nu håber jeg så at der er en af jer kloge hoveder der kan hjælpe.
PS. Jeg kører Windows XP.
Sjakalen

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2011 04:53:01
Svar/Indlæg:
1978/216
Har du prøvet at lade den opdatere, hvis du har lagt filer over på den?? lyder underligt at dine mapper bare forsvinder

Hvis jeg på min WD TV Live hub kopi'er mange GB filer/mapper fra PC'en så går der lidt tid inden jeg kan se dem inde i stuen.. også selv om den er færdig med at kopi'er dem.. lige som den også er længe om at finde mine 2 diske igen, hvis jeg tager dem fra

Har også en WD TV Live fra 2009. men synes ikke jeg oplevet det problem med den. går ud fra du har prøvet at at opdatere firmware'en på den eller prøv at tag strømmen fra den.. det har løst en del problemer på mine 2

icepirat

Nørd
Tilføjet:
11-11-2011 11:59:38
Svar/Indlæg:
3/2
Tak til Sjakalen for svar.
Jeg har opdateret og downgraded men lige lidt har det hjulpet.
Jeg downloader hele tiden via min NAS (Synology DS207+) og selvm jeg har mange filer liggen tager den ingen tid når jeg tænder for TV og WDTVLive.
Jeg har slukket, taget strømmen fra osv. men ingenting ændrer sig.
Er der ikke en form for FOC på NAS.
Jeg har slettet nogle bibloteker tidligere(.wdt_folder) er måske FOC? Ingen .wdt_folder forefindes mere i bibliotekerne?
En anden ting jeg har noteret er at jeg mærkværdigvis god kan se de 3 mapper der vedrører Medieserver men kun den delte mappe når jeg bruger Network share.
Flere forslag modtages med tak.