Ja det er også lidt vildt, men de sidder også klemt op af hinanden i et p182, med 2 120mm blæsere, temperaturen falder også til 70-80 grader under load, hvis jeg åbner kabinettet.
Jeg har prøvet vsync, der sker bare et eller andet underligt med musen, somom der kommer noget ekstra lag på, når det er slået til.
#7 ok synes da det virker lidt underligt du ligger med så høje frames på en 60 hz skærm, uden så at udnytte din gfx kræfter men noget MSAA..??
#7 ok synes da det virker lidt underligt du ligger med så høje frames på en 60 hz skærm, uden så at udnytte din gfx kræfter men noget MSAA..??
Ja det kan godt være du tænker at jeg er tosset, men jeg spillede for mange år siden (cs ver 1.3) på topniveau og jeg har siden da været ekstremt følsom.
Jeg synes også MSAA giver noget lagg af en art, min mus kører ihvertfald underligt når det er på, lidt ligesom vsync.
Jeg kan også huske det fra dengang jeg havde en partition med win98 + cs og crt skærm, kom der AA på, skete der et eller andet lag med musen... Også selvom fps ikke ændrede sig.