Jeg var personligt enormt skuffet og havde forventet meget mere end der var. Plus jeg følte ikke det på nogen måde var en gadget messe, men mere et par enkelte firmaer som udstillede lidt forskellige varer.
Jeg sammen med en anden var derinde i en time, og vi følte ikke vi kunne strække tiden mere derinde.
Derudover skal folk huske at man skal gå til øst-indgangen og ikke til hovedindgangen. Dette er fordi der kun bliver brugt det meste af en af de bagerste haller i bella centeret.
Men jeg må vist bare indse at man skal til udlandet for at opleve en ordentlig it-elektronik messe.
Jeg var der inde i dag sammen med 3 gutter, og vi bliv sku positivt overrasket. Vi brugte 4 timer på at rende rundt der inde og kigge på alt muligt godt.
@5 Wupti reklamerer på http://www.wupti.com/produkter... for messetilbud, selvom at jeg ikke rigtigt har set noget der ville betale biletten fra Jylland.
Med Beep er det som med så mange andre messer, hvis man ikke engagerer sig så får man ikke det store ud af at besøge dem. Det der giver dem værdi er at du selv kan komme tæt på produkterne og snakke med producentens repræsentanter, samt en gang imellem spotte noget der endnu ikke har nået markedet. Jeg håber at Beep 2011 bliver en stor nok success til at der også bliver et Beep 2012, samt at de finder ud af at placere denne i Jylland.
@9 Jeg tror ikke at du finder mange tilbud, på messer, der er bedre end dem du kan finde på nettet, udstillerne skal trods alt betale for at få en plads. På nettet kan du til gengæld ikke stå med produktet i hånden eller spørge/høre om produktet fra producenten.
@5 Der skulle være letpåklædte kvinder, Beep har vist et par stykker på http://beep.tv2.dk/entry.php/i... men jeg vil da gerne opfordre til at vi her fra HWT sender en mand ud og laver det rigtige Beep 2011 Booth Babes album.
Selvfølgelig er det noget værd. Der er ultra mange Bootbabes, gratis drikke flere steder. Gang i den med robotter, fede oc forsøg af HWT, og generelt mange nysgerrige mennesker. Idag kan du feks se et CASEMOD der med vilje er skrevet med stort da det er en WII der er vandkølet og på ingen måde ligner en wii længere .. super fed! kig dog ind den ene gang den er her i år messen!
vh Pix@beep der lige lånte pizza´s profil til at skrive åbenbart!
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Pizzadude d. 12-11-2011 12:41:32.
Meh... Det var ok, men kø alle steder. Fik smidt mit navn i kagedåsen på Hwt standen men var nødt til at køre inden der blev trukket lod, så håber vinderne bliver annonceret herinde :D
Jeg vil dog lige advare folk der tager derud søndag. De sælger brugte varer på computersalg.dk's stand. Jeg købte en Creative Ziio, som for det første tydeligvis har været brugt tidligere. Den har ridser i skærmen, mangler oplader og stylus, og kan ikke tændes, selvom der er strøm på. Meget uprofessionelt, og denne oplevelse alene vil holde mig fra at handle med computersalg.dk igen.