Ohhh shit, det er da forhåbentlig løgn. Nu har jeg i alt den tid gået og troet at manden kunne spille fodbold, og så siger du at det kan han faktisk ikke, ohhh shit igen.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Daltona d. 11-11-2011 19:08:12.
NB er prototypen på den gamle type angriber .. en ny udgave af Elkjær. Men jeg gætter på han er WAY før din tid. Og nej at score udelukkende på held på landsholdet, er en absurd lallet mening syntes jeg.
GO Bentner jeg dog ikke altid er helt vild med. Savner en Miklos Molnar ...
Hov sorry kanin ville ikke starte flamewar .. haha 😀
#20 Nej men jeg kender Bendtners..(ca 25mill årligt) Og ifg anden tråd er du da vist offentlig ansat, så din løn er da slet ikke i nærheden af hvad han hiver hjem.. 🤣 🤣 🤣
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 02-01-2012 15:53:41.
#24 Det er ved være mange år siden Danmark har kunnet spille fodbold ordenligt.
ironisk: Tror bendtner har sagt, til modstander holdet, at gå ud laver hærværk. Hvis de ikke lader ham vinde, så holder der nok 11 piftede bildæk efter kampen.
Ahh, man spiller altså ikke på landsholdet og i premier league hvis man ikke kan spille fodbold. Og JA han er en drengerøv af rang, men det er der ikke nogle herinde der har været..eller? Og misundelse er en grim ting. 😉
Ahh, man spiller altså ikke på landsholdet og i premier league hvis man ikke kan spille fodbold. Og JA han er en drengerøv af rang, men det er der ikke nogle herinde der har været..eller? Og misundelse er en grim ting. 😉
Forstår ikke rigtig hvad du mener? Hvem herinde? Og misundelse?
#29 Jeg læser det mener han: bentner spiller godt fodbold. Dette skyldes fordi, at han ville ikke spil i premier league. Hvis han var dårlig til at spille fodbold.
hvem herinde? tror det er generalisering, ment at mange indbygger i Danmerk har lavet lidt ting. Der har været dumt, men gjort lidt i provokation. Eksempel vis, så nogen tage en tur ned i arasten for køle af efter en bytur.
misundelse ? menes nok, at grunden til folk sviner ham til. Dette skyldes folk vil have ham skudt ned i stil med Janteloven.