Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2011 19:07:18
Svar/Indlæg:
335/68
Hejsa Hwt bruger..
Jeg er i den situation, som måske en del af os mænd er i. Når man bo med sin kæreste, så skal man have designet udseendet til at være perfekt for at man må have alt sit hifi udstyr til at stå fremme..
Jeg har i den forbindelse aftalt med min kæreste, at jeg bygger mit eget mediecenter, men for at det kommer til at blive perfekt - så skal jeg have fat i en forstærker hvor alt lyd skal gå igennem..
Jeg tænker på en NAD forstærker, da det altid har været et produkt man kunne regne med. Jeg ved ikke hvad jeg skal gå efter på det område, men jeg ved derimod hvilke behov det skal dække. Håber der er nogen som kan vejlede mig eller smide et link til et andet forum der måske kan hjælpe..
Surround reviceren skal kunne afspille surround 🙂, når jeg ser fjernsyn, film, spiller spil og playstation. Endvidere skal jeg kunne tilslutte min ipod/iphone og afspille direkte derfra. Ydermere er det meningen jeg skal have mit medie center, til at optage tv, samt afspil fuld hd hvor lyden så skal gå igennem forstærkeren..
Er der nogen der kan hjælpe mig til at udvælge en forstærker. Vil gerne gøre det billigt, men samtidig er funktionalitet vigtigere for mig.
Har i nogle forslag!