-> #0
I samme stil som #3, dog (synes jeg) lidt over hvad angår feel: http://store.apple.com/dk/prod...
Er det kr. 400,- værd? Helt sikkert! Burde det koste mere? Måske. Det er klart det, af alle tastaturer jeg har prøvet, som kommer nærmest mit ældre Logitech Dinovo (det gamle).
Lav vandring, superlækker feel (både hvad angår respons, men også kvaliteten) og så er det faktisk ret billigt.
Det har dog et par minusser, som er forholdsvis lette at håndtere.
Først og fremmest, så er det "lavet" til Mac, men de knapper der er flyttet rundt, kan let byttes tilbage med eks. 'SharpKeys' - som også kan benyttes til andre tastaturer.
Det er hvidt, så snask hvis du elsker ostepops og er dårlig til at gøre rent efter dig, kan man hurtigt se det.
Min største ærgrelse er nok, at jeg ikke har fået taget mig sammen til at finde en erstatning for det jeg allerede er ved at have slidt op.
De nye Dinovo-tastaturer føles som Aldi-produkter sammenlignet med det gamle Dinovo, og alt hvad der ellers minder om Apples alu tastatur føles som discount - også selvom Apples tastatur "kun" koster kr. 400,-
Men!
Det kræver noget tilvænning, men skriver du - som jeg - i forvejen meget på laptop, er læringskurven relativt flad.