Du har lavet en stor fejl og købt et asrock bundkort, man skal aldrig spare på bunden, husk når bunden er god bliver alting godt. 🙂
Håber du får det lavet uden for meget bøvl, hvis du kan bytte bundkortet til et andet så nup et gigabyte eller asus.
Det ser sku ellers nice ud det bundkort.
Beklager hvis det er vrøvl, det er også længe siden jeg selv har købt nyt bundkort, men dengang var asrock altså noget bras, min personlige mening er at det nu er blevet mainstream bras. Jeg ville stadig ikke spare penge på bundkort, det er et dumt sted at sprare.
#48 jeg kalder asrock for mainstream bras, i min optik er det blevet popsmart altså mange har købt det, nu er det derfor alment anerkendt og populært, men det mener jeg ikke det er blevet bedre af, nok er hjemmesiden og indpakning blevet popsmart men selve fremstilling, medarbejdere og komponent valg er nok ikke ændret meget.
Asrock er lidt samme historie som skoda, de startede med at lave noget bras, nu laver de noget mainstream bras.
Du mener han måske er medlem her http://theflatearthsociety.org... 😀 hehe..
#56 syntes heller ikke jeg skrev det, jeg gav udtryk for at TS havde lavet den fejl som i mine øjne var at købe et asrock bundkort, alle andre komponenter ser jo fine ud, men vil nok anbefale at man vælger noget andet end asrock. Det er ikke ligefrem lort som du siger, det er bare mainstream bras.
Jeg ved at jeg mener at asrock laver ringere produkter end asus og gigabyte. Jeg kan jo også vende den om og spørge hvorfor du antager at asrock er det bedste ? er det mon fordi du sidder med et asrosk kort i din maskine nu ? Ikke nogen tvivl om at asrock virker fint, det gør en skoda også, men du skal ikke bilde mig ind du ikke hellere ville have haft et asus Rampage 4 ROG 🙂