#1 Ved heller ikke helt selv hvad jeg forstår ved flaskehals 😳
Men med mit motherboards lave bushastigheder og ram (3.Support for DDR2 1333(O.C.)/1066(Note 2)/800 MHz memory modules), vil det så betyde meget i forhold til gaming, fps osv...?
#1 Ved heller ikke helt selv hvad jeg forstår ved flaskehals 😳
Men med mit motherboards lave bushastigheder og ram (3.Support for DDR2 1333(O.C.)/1066(Note 2)/800 MHz memory modules), vil det så betyde meget i forhold til gaming, fps osv...?
Nej, det burde være cool. Der er måske tale om 1-3% forskel på DDR2 og DDR3.
Hvis du med flaskehals mener at du ikke får så mange fps i spil, så kan jeg fortælle dig at det kun er i ekstremt cpu-krævende spil at du vil have et handicap med den cpu. Jeg havde selv en 965 OC til 4ghz, og kun i GTA4 kunne jeg tydeligt mærke at det ikke var en Intel processor jeg kørte med. Selv om det absolut var spilbart.
Nu har du spurgt mig x antal gange både i en anden tråd , i pm osv. Og nu spørger du også her. Du kan roligt lytte til hvad både jeg og de andre i denne tråd fortæller dig. 😉 MHT cpu så køb den billigste black edition du kan finde, evt brugt, og smid den så op på de 3.8-4ghz som den kan med fornuftig køling. SLUT PRUT. 😎
Ved godt jeg spurgte begge steder, oprettede tråden samtidigt med jeg spurgte dig.. Sgu ik fordi jeg tvivlede på dit råd overhovedet, det har været super brugbart!!! 🙂
Du skal nok få en god ydelse fra det setup , har selv en x 3 720 unlock til x 4 . Selv uden Oc kører jeg avg 50 fps i spilet f1 2011 .ved oc ca 55 fps ( 3400 Mhz )
Nu er mit system jo ddr 3 men så meget betyder det ikke .
Nu skriver du ikke hvilket grafikkort du har det har jo også meget at sige .
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Janbau d. 16-11-2011 13:06:20.