Jeg står og skal opgradere min com, og er ved at være nået frem til et resultat. Nu løber jeg så ind i et lille dillemma.. Står med to forskellige bundkort som ligner hinanden meget, og kan ikke helt gennemskue forskellen.. Så vil høre hvad I vil anbefale..
Hvad tror I vil spille bedst sammen? Som udgangspunkt skal jeg ikke OC den, da jeg ikke har forstand på den slags endnu, men det kan være at det kommer til det. Men så vil det tros alt kun være en mindre OC.. ;)
Jeg har selv et P8P67 Deluxe fra ASUS som jeg er meget glad for. Førhen havde jeg et GA870a UD3 fra Gigabyte, men jeg synes at ASUS leverer flere features end Gigabyte, især med henblik på fan kontrol. Men begge er gode mærker.
#8 det er ikke størrelsen, det er gørelsen 🤣 Ej pjat.. den var for nem. Men det gør ingen forskel med størrelsen på bundkortet. Andet end at du får smule mere plads i kabinettet 🙂
#8 - hvis vi udelukkende kigger på chipsæt, så er den egentlige forskel på P67 og Z68 jo SSD-cache.. Så hvis du ikke regner med at bruge SSD+HDD, kan du nemt "nøjes" med P67.
Ellers tror jeg MSI klarer samspillet med en 2500K, Vengeance og 6870 lige så godt som de andre to :yes: